hotels Lovina

Reviews over Lovina

• 7Cvh03-09-2019

Super leuk

Leuk gezellig, ja ik noem t vissersdorpje, 1 straatje met barretjes ,restaurants waar je echt lekker kunt eten en drinken voor weinig,er zijn ook een paar Souvenier winkeltjes,toch kun je best lekker ergens een drankje doen met altijd live muziek,bv. Cantina 21,je kunt ook vandaar een fietstocht doen super leuk,ga gewoon een paar dagen naar Lovina,super Top👍nu het nog niet al te toeristisch is.

• 7Uitgaanslevenn
    • 5Zorg voor natuur

juli 2019

• 9Verkooijen05-02-2019

Paradijselijk Bali.

Lovina, Bali vertegenwoordigd voor mij veel meer het authentieke Bali dan het zuidelijke gedeelte. Hier vond ik terug waar ik jaren naar heb verlangd.

• 10Uitgaanslevenn

december 2018

• 9Romy19-11-2018

Wij verbleven in Sing Sing Resort en Villa’s in Lovina, Bali. De Nederlandse eigenaren zorgen voor een huiselijke sfeer en de villa’s zijn stuk voor stuk prachtig ingericht en voldoen aan alle eisen. Al onze andere accomodaties in Bali vielen hierbij enorm tegen, nu we in deze prachtige villa’s waren verbleven.

Lovina is de ultieme getaway. Het is nog rustig, maar toch kan je alle details van Bali vinden. Het is aan te raden een dag of twee op pad te gaan met een privé chauffeur om zo bij de verschillende bezienswaardigheden te komen. Het strand is op loopafstand, en als je ‘s ochtends vroeg vanuit de villa naar de zee kijkt, kan je met geluk de dolfijnen zien springen.

Of je nu een aantal weken naar Bali vertrekt of voor een paar dagen, Lovina is de ultieme plek om tot rust te komen en echt Indonesië te proeven.

• 9Cultuur
    • 9Stranden
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in september 2018

• 4Fam. Mauriks07-12-2017

Beetje te rustig...

In Lovina moet je niet zijn als je op zoek bent naar vertier, of 's avonds over het strand of boulevard wilt lopen. Wij zelf waren er in November en er was vrijwel niks te beleven in Lovina, mischien dat het in het hoog seizoen anders is. Ook de stranden langs Lovina nodigen niet uit voor een wandeling of duik in zee. De stranden liggen vol met rotzooi en op of langs de stranden is niks te beleven. Voor een strand vakantie of vertier is Lovina niet de plek om heen te gaan, voor rust en de groene omgeving en natuur is het wel de juiste plek.

• 1Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 4Omgeving
    • 4Sfeer in stad
    • 1Stranden
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in november 2017

• 7bali Express04-09-2017

druk en veel te zien overdag rustig in de avond

druk overdag rustig in de avond

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 7Stranden
    • 5Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 8Simon S13-08-2017

Natuur en rust

Lovina is een verzamelnaam voor een rits van dorpen aan de noordkust van Bali. Circa 3 auto-uren rijden vanaf het vliegveld. Lovina is ideaal voor het spotten van dolfijnen, snorkelen op een rif voor de kust en genieten van rust en strand. Het centrum van Lovina telt een aantal restaurantjes, maar geen grote clubs o.i.d. Wij een gezin van 4 met twee kinderen denken dat een verblijf van 4 dagen voldoende moet zijn om het spannend te houden. Meer zou voor ons saai worden.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Omgeving
    • 7Zorg voor natuur

augustus 2017

• 10Postmanator17-07-2017

Super vakantie

Wat een ervaring. Verblijf in een prachtige villa in Lovina op Bali. De villa heet villa Tri Murti, en is prachtig gelegen aan het strand. Zeer vriendelijk personeel en hel behulpzaam. Lekker genoten van het heerlijke eten. Lekker gesnorkeld op Menjangan Island, wat een super ervaring. Ook dolfijnen gespot, maar dit niet weer. Met zoveel bootjes achter al die dolfijntjes aan, wel sneu. De binnenlanden ingeweest. Ook een boeddhistisch klooster bezocht en mooie watervallen. Hoop snel weer een keer een bezoek aan Bali te mogen maken. Wat een mooi eiland.

• 4Uitgaanslevenn
    • 9Sfeer in stad
    • 9Stranden

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 9Sade08-07-2017

Fantastisch!

Lovina is nog een mooi, rustig dorpje. Ook wel toeristen maar niet zo druk als ubud, seminyak of kuta. Veel meer lokaal eten! Waar wij ook voor naar t mooie bali komen. Wij hebben gelogeerd in sawah lovina. Mooie oosterse inrichting en de westerse hygiëne! Alles was super netjes en je kunt er heerlijk tot rust komen! Het voelde als thuis komen! Ook het restaurantje warung wina was super lekker! Mochten wij nog ooit terug komen.. verblijven we zeker daar! Dolfijnen kijken moet je wel gezien hebben.. t is wel super druk met bootjes maar dat is ook wel grappig om te zien.

• 6Uitgaanslevenn
    • 5Stranden
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2017

• 10keeswz804-07-2017

Super

Geweldig voor rust en met excursies voor elk wat wils

• 9Omgeving
    • 10Zorg voor natuur

juni 2017

• 8jvz21-05-2017

Rustig dorpje met genoeg restaurantjes en tentjes

Lekker rustig relaxed dorp

• 8Cultuur