• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Lovina

Liefdevol Bali! Een oase van rust!

Agnes, 4-11-2017

Wat een heerlijk plek is dit! Volop genieten en tot rust komen. Evert, Dayu en het hele team zorgen voor een liefdevol verblijf. Prachtige tuin, uitzicht op zee en mooie zonsondergangen.

Mijn verblijf was gevuld met yoga, meditatie, snorkeltrip, dolfijnen spotten, melukat, tempels, zon, zee, strand en heerlijk eten samen. Daarnaast heerlijk mijmeren op een strandbedje.

Fijne gesprekken en bijzondere ontmoetingen. Mijn hart is verwarmd door Pantai Mas!

Bijzonder relaxed, gastvrij en hartverwarmend!

Miranda, 25-10-2017
    Hier ontmoet je bijzondere mensen! Je wordt hartelijk ontvangen. De gastvrouw en heer zorgen voor een onvergetelijk verblijf en je komt heel dichtbij het Balinese leven. Het verblijf is niet overdreven luxe. Maar zeer comfortabel en netjes. De yoga en meditatie in de ochtend is vrijblijvend en zeer aan te raden om helemaal tot rust te komen!

Fijn verblijf in authentiek balinees hotel

Anoniem, 1-10-2017

Fijn verblijf in kleinschalig authentiek Balinees hotel (Ned. eigenaars). Mooie hotelkamer met ruime, zeer schone badkamer. Zitje buiten de kamer met uitzicht op de tuin en zwembad. Het complex wordt heel goed schoongemaakt. Op loopafstand van het strand. Heel vriendelijk en betrokken personeelsleden die goed Engels spreken. Eigenaresse is ook betrokken bij haar gasten. Eten is smaakvol en verrast door royaal ontbijt.

Heel goed excursies via de receptie te boeken.

Een heel klein minpuntje is dat het aan hele drukke straat ligt wat iets minder prettig is als je aan het eten bent.

En heel klein minpuntje is dat soms de waterdruk met douchen wegvalt.

Gemoedelijk Hotel

Simon S, 13-8-2017
    De ligging aan het strand is prachtig, de ligging t.o.v. centrum is minder. Circa 25 minuten lopen langs een drukke weg of over het strand met hindernissen. Het personeel is zeer vriendelijk en de hotelkamer is prima. Wij hadden een familiekamer met bad en uitzicht op zee. Het komt allemaal wel iets gedateerd over en we hadden de nodige kakkerlakken in de bad/kamer. Dit is niet standaard in alle hotels van Indonesië is onze ervaring. Het zwembad en de horeca in het hotel is prima. Betaalde taxi dienst van hotel tot 18.00 uur is prima, maar toen wij een keer later waren en vroegen de receptie een taxi te bellen kon men dit niet doen. De dame zei dat ze dit niet kon verzorgen. Dit is jammer. Leuk om in de omgeving te doen is de warmwater bronnen van Banjar en de boeddhistische tempel aldaar. Dolfijnen spotten, snorkelen en vissen is ook te doen voor een zeer redelijke prijs

Fantastische rustige plek

Monique, 17-5-2017
    Dit hotel ligt iets buiten Lovina, op een rustige plek vlak bij de zee. Het hotel wordt voornamelijk gerund door jonge vriendelijke mensen. De kamers zijn verdeeld in kleine gebouwtjes midden in een prachtig aangelegde tuin. In het straatje naar het hotel toe, zijn verschillende goede eetgelegenheden. vooral rond de ingang van het hotel.
Lovina scoort een 7,8 uit 10, op basis van 350 reviews