Los Realejos

Reviews over Los Realejos

voor een keertje

kim,
    12-1-2019

mooi uitzicht, ligt erg ver vanaf restaurants, erg steile helling af naar beneden. inrichting kamers verouderd, bedden erg hard en voel duidelijk de springveren, op de kamer geen wifi

Gereisd met partner in januari 2019

Leuk appartementen/hotel met prachtig uitzicht

gerardentruus,
    2-3-2018

Het is een goed appartementencomplex/hotel.

Vriendelijk personeel en goede schoonmaak.

Er is wel een lift maar Block D is alleen bereikbaar met lift en een aantal trapjes, dus voor mensen die slecht ter been zijn is het niet handig.

Mooie uitzichten. Block D is wel onrustig ivm de weg en de vuilniswagens die s'morgens vroeg de containers komen legen!

Ontbijt is uitstekend. Parkeren is moeilijk, weinig plekken, hotel heeft geen eigen parkeerplaats.

Boodschappen/uit eten gaan is eigenlijk niet makkelijk zonder auto, vanwege heuvelachtig gebied.

Gereisd met partner in februari 2018

Dit is zoals vakantie hoort te zijn !

sniper31269,
    28-12-2015

Er was niks op aan te merken !! Zo hoort service te zijn

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

Vriendelijk en fraai gelegen

E.,
    6-3-2014

Fijn kleinschalig hotelletje in groene Noorden van Tenerife. Vraag een kamer met balkon/terras en je hebt een fantastisch uitzicht op groen dal, dorp en in de verte de zee. Het restaurant is heel redelijk en je kunt 's morgens ook buiten ontbijten. Comfort in de kamer zou iets beter komen (er was geen zeepje en geen glazen).

Gereisd met partner in februari 2014

De ligging vind ik heel slecht , niet dicht bij de en er

Eva Vnd Brck,
    19-1-2008

De ligging vind ik heel slecht ,

niet dicht bij de 'bewoonde wereld' en er is ook geen prachtig strand dichtbij . moest dit hotel meer in het centrum gelegen hebbe zou het een topper zijn !! ik vind de bar met uitzicht op zee HEEEEl mooi !! Goed bedacht !

xx

Gereisd met vrienden in januari 2008