hotels in Lone Pine

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Lone Pine

Reviews over Lone Pine

• 7Evelien15-01-2014

Niet bijzonder

Lone Pine is niet zo bijzonder. We verbleven hier ivm de Death Valley.

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Rieks21-08-2012

Prachtige omgeving

De schitterende bergketen Sierra Nevada heb je lange tijd aan je zij, als je de doorgaande weg door Lone Pine vervolgt. De Alabama Hills, gelegen direct achter Lone Pine, zijn prachtig om te zien en doorheen te rijden. Tientallen films zijn hier opgenomen. Het Restaurant Seasons (206 South Main Street, Lone Pine) is beslist een aanrader. Jake's saloon is een leuke cowboybar.

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 10Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 7claudia0711-06-2012

Klein westerplaatsje

Prima als plek voor doorreis van of naar Death Valley. Wij hebben een borrel gedronken bij de "Jacks Saloon". Erg gezellig. Hier komen ook veel lokale mensen een borrel drinken. Eigenaresse is erg aardig! Volgens haar kon je goed eten bij Seasons, maar hebben wij niet gedaan. Gekozen voor snelle hap bij de Mac!

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in mei 2012

• 7Jan29-06-2008

Relaxte tussenstop tussen Yosemity en Death Valley

Op weg van Yosemity naar Las Vegas (via Death Valley) kom je door het kleine plaatsje Lone Pine met zo'n 2000 inwoners. Het is een relaxed plaatsje met een echt western gevoel. Prima plaats voor een tussenstop of om de nacht door te brengen.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur