• 1.150

Reviews over Londen

Prima budgethotel

Sanne Ten Veen
    7-10-2018

Prima budgethotel. Kamers zijn netjes en schoon. Wel wat gedateerd.

Als je van geroosterd brood met jam, witte bollen met jam en /of melk met muesli houdt is het ontbijt perfect. Anders kan je voor £ 5,- extra een Engels ontbijt bestellen.

Fijn hotel als uitvalsbasis om londen te ontdekken

Janine van Leeuwenberg
    19-9-2018

Prima hotel als uitvalsbasis om Londen te ontdekken. Kamers zijn netjes en schoon en niet al te groot maar alles aanwezig. Bed is prima. Op de kamer was ook een tv en waterkoker aanwezig. Ontbijt is echt top. Van crusly en cornflakes tot het traditionele ontbijt met spek, ei en bonen.

Oke verblijf, maar niet nog eens

Inge P
    15-9-2018

Aangekomen matig vriendelijk personeel aan de incheckbalie. Met trage lift naar 1e verdieping . Verouderde kamer. Kledingkast sloot niet, lade van nachtkastje werkte niet, vlekken op behang. Badkamer ok. Klein maar alles aanwezig. Wordt echter minimaal schoongemaakt . Haren op tegels en wasbak . Bedden prima.Kamer aan voorzijde hotel. Raam kon open maar s nachts overlast uitgaanspubliek en gasten hotel stonden onder raam te roken. Kamers zijn redelijk gehorig . Ontbijt ok, te weinig ruimte in de kelder voor alle gasten, dus soms wachten .Personeel ontbijt erg aardig. Lounge en bar gezellig. Ligging hotel prima. Eetgelegenheden en winkels op loopafstand . Winkelcentrum Whiteley’s stelt echter niets meer voor, staat zo goed als leeg. Bushalte op loopafstand , evenals 2 metro stations . Ook Kensington Palace en Kensington Gardens en Hydepark op loopafstand. In de prijsklasse van dit hotel heb ik in betere hotels geslapen .

Prima, modern hotel in het hartje van Londen

Kuiper
    27-8-2018

Prima hotel, heel goed gelegen zodat je eigenlijk overal in het centrum snel bent. Prima kamers, rustig en zeer schoon. Het personeel is erg vriendelijke en behulpzaam. Zeer goed ontbijt maar ook het avondeten is uitstekend. Wel stevig aan de prijs, zoals alles in Londen

Twee sterren zijn wat mij betreft te weinig!

Chris
    25-8-2018

Ik was hier 4 dagen met mijn elfjarige dochter en we hebben een top tijd gehad. Ruime, schone kamer met goede bedden en prima douche. Goed ontbijt, behulpzaam en erg vriendelijk personeel, WiFi altijd goed. Locatie is top. Kortom, als we weer naar Londen gaan, weten wij wel welk hotel het gaat worden!