• Type accommodatie

hotels in Londen

Reviews over Londen

Prima! :)

Anna, 18-2-2018

Prima hotel voor een stedentripje. Onze kamer was netjes en schoon. Badkamer was schoon. Alles was kortgeleden nog gerenoveerd. Het hotel bestaat uit twee delen: het hoofdgebouw en een ander gebouw aan de overkant van de (drukke) straat. Ontbijt was simpel, maar prima om het buikje te vullen. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Bij uitchecken mochten we onze koffers (kosteloos) nog een dagje laten staan.

Op ongeveer 15 minuten lopen bevindt zich metrostation Walthamstow. Je kunt ook de bus daarnaartoe nemen, of meteen door naar het centrum. Walthamstow is in zone drie. Tip: koop een Oyster card voor zone 1+2. Daarmee kun je het voordeligst met het openbaar vervoer reizen (ook de bus!).

Super voor een stedentrip!

Carly, 6-2-2018
    Prima hotel met een ontbijt voor ieder wat wils. Ook veel lekker Engels eten bij het ontbijt. De kamer was netjes en groot genoeg om te verblijven. Ook de badkamer zag er netjes uit, wel een kleine douche. De bedden lagen super! Het hotel ligt 10 min. lopen van Stratford station en het grootste winkelcentrum van Europa, het hotel heeft dus een super ligging! Dineren in het hotel is lekker en niet al te duur. Ik zou er zo nog een keer heengaan!

uitstekend hotel / goede logistieke verbindingen

Luc, 3-2-2018

dit hotel was heel netjes en wij hadden een mooie kamer met prima bed en badkamer was heel hygiënisch ! enig minpunt misschien voor oudere mensen is dat het bad, dat als douche kan gebruikt worden, een vrij hoge instap/uitstap heeft .

ontbijt was ook heel gevarieerd en OK . De mensen aan de receptie waren best heel vriendelijk en behulpzaam. je kan er ook je bagage laten opbergen, voor en na het verblijf, zodat je niet met je koffers door Londen moet zeulen.

hotel ligt vlakbij St Pancras international rail station en King's Cross ( 200 m) en alle underground lijnen, de zogenaamde tube lines, en de rail stations hebben er een een stop, zodat je van vlakbij je hotel werkelijk naar alle bezienswaardigheden in Londen kan vertrekken.

een uitstekend hotel voor een goede prijs op een logistiek gezien perfecte plaats.

Prima hotel

Rainbowinthesky, 22-1-2018

Via touroperator hebben we dit hotel geboekt en we bleven hier twee nachten. Het hotel ligt vrij centraal, er zijn twee metrostations op ongeveer 8 minuten lopen. Met de metro was het ongeveer vijf minuten naar Victoria Station, en ruim twintig minuten naar Arsenal.

Vlakbij het hotel zit een hele grote supermarkt Sainsbury. Het ontbijt was prima met broodjes, croissants, ham, kaas, jam maar ook scrambled eggs, worstjes en witte bonen in tomatensaus. De kamers zijn inderdaad niet groot maar prima te doen. De verwarming op de kamer kan uit. En er stond een waterkoker.

Kenneth Tan, 13-1-2018
    Ontbijt en service. Kamer iets wat verjaard
Londen scoort een 8,7 uit 10, op basis van 1493 reviews