Reviews over Logroño

goed zakenhotel

goossens frank,
    22-5-2012

Met wijnclub 3 dagen in hotel verbleven, zeer goede ligging, kamers en badkamer ok, ontbijt in buffetvorm was voldoende.

prima hotel voor doorreis

diana,
    5-8-2009

Geen hotel om dagen te verblijven (owv de ligging dan, want aan het hotel zelf is niks af te merken). Kamers zijn groot, met een prima bedden, minibar (zr drank weliswaar, maar er is een automaat in de hal), heel mooie badkamer. Hotel was van op straat moeilijk als dusdanig te herkennen omdat het aan een benzine station ligt. Geluidshinder of zo hebben we hiervan echter niet ondervonden. Zwembad was helaas dicht toen we daar waren maar zag er niet zo mooi uit als op de foto's. We betaalden hier 80 euro voor een heel mooie kamer voor 3 personen.

Nieuw hotel met veel gevoel voor smaakvol design

hennie,
    23-10-2008

Hotel ligt aan rotonde bij brug over de Ebro. Perfecte uitvalsbasis voor bezoek aan de nabijgelegen binnenstad, waar overigens niet veel te beleven valt. Alleen de 'eetstraatjes' bij de kathedraal zijn de moeite waard.

Gratis parkeren bij het tegenoverliggende ziekenhuis langs de rivier.

prima (zaken)hotel

jeanne en anton,
    13-10-2008

schone, praktische kamers. ligging wat verder weg van het centrum. centraal gelegen om de omgeving te ondekken. parkeergarage op loopafstand. envoudig ontbijtbuffet.

wandelroute naar Santiago de Compostela loopt langs het hotel.

Zeer aan te bevelen!

MJ,
    3-9-2008

Dit nieuwe hotel is gewoon super! Het is in een prachtige moderne stijl opgebouwd met veel oog voor detail. Delen van oude muren zijn prachtig verwerkt in het atrium en worden 's avonds mooi aangelicht. Mooie glazen lift in hotel. Op de kamers valt weinig aan te merken. Strakke zakelijke inrichting, maar niet saai. Ramen kunnen open. Er is airco, een minibar. LCD-tv met wel beperkt aantal kanalen. Er bevindt zich in het hotel een SPA-ruimte met een fitnessruimte. Massage op aanvraag. Het hotel beschikt over een garage met lift (2 etages). Lift is niet geschikt voor grote SUV's. Openbare gratis parkeerplaats op 200 mtr van hotel bij park. Het hotel ligt op 400mtr van het gezellige centrum en 100 mtr van het park. Het hotel ligt aan een wat drukke rotonde. Het is een prima hotel om vanuit Logrono de omgeving te bezoeken. Het receptie-personeel was erg vriendelijk, sprak redelijk de engelse taal. Waren zeer behulpzaam. Ontbijt in buffetvorm was prima. Diner niet genomen in hotel.