Sorteren

Reviews over Lochem

Toppie

Karin
    28-8-2018

Het was een erg warme periode, maar het was er alles aangedaan om dat in de kamer te beperken.

Personeel was erg vriendelijk en de service super. Iets wat ik op mijn kamer had laten liggen werd 2 dagen later kosteloos thuis gestuurd toppie toppie

Geweldig!

John en Janny Mohr
    18-8-2018

Geweldige B&B, prachtige plek, heerlijk rustig, een heerlijk ontbijt en super schoon. Mooie omgeving, wij hebben genoten!!!

Goed alleen logies ontbijt boeken

Martin
    14-8-2018

Goede schone kamers met prima ontbijt. Mooie ligging niet ver van centrum Lochem. Wat erg tegen viel was het diner er werd niet geboden wat de prijs zou vermoeden. Dit was absoluut een minpunt.

I.lucas
    8-8-2018

Prima omgeving,Lochem een leuke plaats.Hotel ligt in mooie omgeving.Diner redelijk niets bijzonders.onderbezetting medewerkers in het restaurant ,medewerkers bleven vriendelijk.We hebben een prima verblijf gehad.

Erg gezellige en fijne dagen gehad

Klaas Klein
    14-7-2018

We zijn hier een paar dagen geweest met een All inclusive arrangement, dat is zeker de moeite waard, vooral ook omdat je op de dag van vertrek ook nog kan genieten van een lekkere lunch. Het is een mooi hotel in een hele mooie omgeving. Zeer vriendelijk personeel en alle maaltijden waren heel erg lekker. Het is een leuk hotel: we konden 's avonds lang buiten zitten op het terras en binnen zijn er verschillende zitjes en hoekjes rondom een leuke bar. Ook 's avonds vriendelijk personeel in de bediening. We hebben ook gebruik gemaakt van de sauna en het zwembad, dat is ook een aanrader. Eigenlijk gewoon een heel gaaf hotel !! We gaan daar zeker nog eens heen!!