Reviews over Lochem

Voel je een beetje koninklijk in het Hof van Gelre

Heer CGJ Timmer,
    1-12-2018

Gastvrij hotel in een mooie omgeving. Heerlijk gefietst aan de hand van fietsroutes die bij de receptie te verkrijgen zijn. Het wildbuffet compleet met hoornblazers was geweldig. Goede kamers en redelijk ontbijt.

Erg fijn hotel!

Monica,
    8-11-2018

Fijn hotel, in het bos gelegen. Mooi uitzicht vanaf de kamer. Die prima gerenoveerd waren!

Het ontbijt was volledig en lekker.

Ons inziens is dit hotel een aanrader.

Rustig en mooi gelegen hotel

Inge,
    16-10-2018

Kamer zat aan de tuinkant. Prachtig uitzicht. Fijn dat de ramen gewoon open konden blijven (goede horren). Erg rustig 's nachts. Alleen hoorde je dus wel de deuren die door de dranger in het slot vielen, de deur van de lift en de kastdeur die tegen de deur aanklapte en het gebonk van het lopen van de mensen, ondanks dat we op de tweede verdieping sliepen. Maar onder en naast je was dat goed te horen.

Maar eerlijk is eerlijk: Dat hoorde je na 11 uur echt niet meer. De lift mocht dan niet meer gebruikt worden. Of wij hebben geluk gehad, dat we twee nachten hebben doorgemaakt, zonder nachtbrakers gasten aan onze kant.

De kamer is echt goed. Mooie badkamer. Zeker goed voor drie sterren.

Toppie

Karin,
    28-8-2018

Het was een erg warme periode, maar het was er alles aangedaan om dat in de kamer te beperken.

Personeel was erg vriendelijk en de service super. Iets wat ik op mijn kamer had laten liggen werd 2 dagen later kosteloos thuis gestuurd toppie toppie

Geweldig!

John en Janny Mohr,
    18-8-2018

Geweldige B&B, prachtige plek, heerlijk rustig, een heerlijk ontbijt en super schoon. Mooie omgeving, wij hebben genoten!!!