Sorteren

Reviews over Lloret de Mar

Fantastis

CHASSEUR Georges
    24-9-2018

zeer verzorgt hotel vriendelijk personeel zuiver kamer

afwisselend eten

fantastisch

Tessa van Haren
    20-9-2018

Het hotel ligt aan de strip tussen alle discotheken, winkels en het strand. Het hotel is erg netjes en alles wordt duidelijk aangegeven, het personeel achter de receptie is erg vriendelijk en heeft ons goed geholpen.De kamers zijn netjes en worden goed schoongemaakt. Ook heeft het hotel een lekker zwembad waar je ook kan zonnen. Het eten was alleen wat minder, het ontbijt was wel erg goed.

Grandioos,super

Lenie
    18-9-2018

Fantastisch mooi, schoon, modern hotel met super vriendelijk personeel, vooral Nederlandse Fina aan de receptie.

Het eten is erg goed en smaakvol met veel keuze, dus voor ieder wat wils.

Mijn reisgenote heeft op het laatst moeten annuleren, dus was ik alleen gegaan. Toen bleek ik de enigste Nederlandse te zijn. En dat is jammer want het is een tóphotel met overigens een heerlijke Wellness waar je gewoon gebruik van kan maken

Super ligging!

Fam RvBB
    13-9-2018

Prima hotel voor wat we betaald hebben. Waterpark super leuk voor onze kinderen van 7 en 10 . Eten vond ik best goed. Elke dag verse pannenkoeken, broodjes, en fruit en allerlei beleg. Genoeg plek (eind augustus). Lunch en diner ook heel goed. Vrij veel vis.

Genoeg bedjes bij het zwembad.

Leuk wandelingetje en je bent op het strand. Overal leuke winkeltjes. Totaal geen overlast van het uitgaan. Super goede ligging. Tussendoortjes niet echt geweldig.

Ik beveel de plek zeker aan.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Wim Houweling
    10-9-2018

Mooi en niet al te groot rustig hotel in Fenals.

Entreehal is licht en ruim met 2 glazen liften.

Kamer is schoon, netjes en heeft laminaat wat ook doorloopt in de mooie ruime badkamer met oa. een stortdouche achter glazen wand.

Schoonmaak was goed. Enig minpuntje kan zijn dat ondanks dit hotel weg van de uitgaansdrukte ligt, je soms wel luidruchtige jeugdige passanten hebt die weer naar hun hotel terugkeren langs doorgaande route.