Reviews over Llanes

Eenvoudig hotel of loopafstand van centrum

Brigitte,
    4-9-2015

Een eenvoudig hotel op loopafstand van het centrum. Vriendelijk personeel dat alleen Spaans spreekt, goede bedden, schoon en gratis wifi. Voor 4 euro krijg een eenvoudig ontbijt met croissant, jam, koffie en verse jus. Goede prijs-/kwaliteitverhouding

Leuk hotel

jpbourg,
    21-8-2014

Dit hotel ligt iets uit t centrum, in de richting van de snelweg. Prima bereikbaar met de auto, al is t iets lopen vanuit het leuke stadscentrum. Zeer vriendelijk personeel, behulpzaam, kindvriendelijk. Leuk zwembad buiten in de grote tuin. Schone kamers, prima ontbijt.

Prima hotel

jpbourg,
    21-8-2014

Dit hotel ligt iets van t centrum af, in richting van de snelweg. Goed bereikbaar met de auto dus, wel een stukje lopen vanuit t centrum van dit prachtige plaatsje. Zeer vriendelijk personeel, leuk zwembad in de tuin, prima ontbijt. Zeker kindvriendelijk. En schoon.

Hotel in boerderij mooi gelegen (wel afgelegen)

henk004,
    17-8-2012

Mooie boerderij verbouwt als hotel, wel erg afgelegen, maar erg mooi gelegen. Maar je bent met de auto zo bij het strand. Kamers erg basic (die van ons in ieder geval) maar passen wel in de boerderij, ik denk dat er wel betere zijn), ontbijt ook redelijk basic.

Receptie was erg vriendelijk en behulpzaam!!! (echt een pluspunt), met veel tips over de omgeving. De stranden zijn echt prachtig in de omgeving trouwens, met name tussen Celorio en Po, hier zijn wij geweest na een stuk wandelen (tip vh hotel), je kunt gewoon je eigen privé baai kiezen! Bij het restaurant hing een sticker dat deze aanbevolen was door Michelin (zoals op veel plekken in Spanje) maar dit begrepen we niet helemaal. Het eten was oke maar niet bijzonder ofzo. Prijs/kwal kunnen we niet over oordelen, het zat in ons pakket van de rondreis. oh ja, gratis wifi

niets mis mee, maar een opknapbeurt zou helpen

Klaas,
    15-8-2012

Wij zijn 3 dagen in dit hotel geweest in onze reis van Bilbao naar La Coruña in 3 etappes. Arcea Las Brisas ligt dichtbij de A8/N634 en is dus makkelijk te bereiken. Binnen enkele minuten zit je in het gezellige centrum van Llanes, maar dat is net iets te ver om te lopen. Het hotel is waarschijnlijk in de jaren '70 gebouwd en daarna niet meer vernieuwd; op zich is alles aanwezig wat je nodig hebt, maar wel flink gedateerd. Kamer wordt goed schoongemaakt, sanitair en handdoeken zijn schoon en fris. Hij ziet er alleen niet anno nu uit. Airco ontbreekt maar dat is in Noord Spanje niet echt een gemis. Zwembad zag er weinig aanlokkelijk uit, vond ook mijn dochter van 11 jaar. Prima plek op doorreis, maar zeker geen weken verblijven.