Sorteren

hotels Lissabon

Reviews over Lissabon

Keurig fijn hotel op geweldige locatie

Patricia Veraart
    12-9-2018

Geweldige ligging. Uitzicht op het park, vlakbij metro. Hotel zelf: supervriendelijk personeel. Glutenvrij ontbijt geen probleem mits vooraf aangegeven, ontbijt prima. Keurig nette kamers afgezien van een paar schimmelplekjes op de kitranden. Ja het is een oud pand, maar dat heeft zeker zn charmes. 3 sterren meer dan waard. Bagage daar laten op dag aankomst of vertrek geen enkel probleem. Boarding passen uitprinten geen probleem. We gaan zeker nog een keer terug.

Voor herhaling vatbaar

Marrau
    11-9-2018

Mooi hotel, heel aardig personeel. Kamers niet groot, maar modern en schoon. Ontbijt uitgebreid, hier ontbrak niets aan. Hotel is gelegen aan de zeer luxe en brede av Liberdade. Veel verkeer, maar wij hadden kamer aan de achterkant en dus nergens last van. Vanuit het hotel loop je heel makkelijk naar het centrum van de stad. Al met al een geweldig hotel en een aanrader!

Lissabon is saudade

Ton Verver
    13-8-2018

Hotel Avenida Pargue is een eenvoudig hotel op één van de mooiste plekjes van Lissabon. In een kwartiertje wandel je via de chique avenida met de mooiste winkels zo naar de binnenstad. Overigens is de metro praktisch voor de deur. Het ontbijt is goed, de kamers zijn keurig en het personeel is buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. De drie kamers op de bovenste etage hebben een prachtig uitzicht over het park en de stad. In de directe omgeving zijn een aantal goede restaurants, maar beter is het om de metro te nemen naar de binnenstad om Portugees met de Portugezen te worden. Een aanrader is het om met de metro of bus naar het station Cais de Sodre te gaan om van daar met het treintje naar de badplaatsen Estoril en Cascais te gaan. Wij vonden Lissabon een prachtige stad met vriendelijke mensen en lekker eten en als wij weer gaan, boeken we zeker weer Hotel Avenida Parque.

Fantastisch, aanrader

Jolanda Buijnink
    12-8-2018

Super hotel vlakbij metrostation.

Schone mooie kamers, met z'n drieën op 1 kamer geslapen.

Prima ontbijt.

Al het personeel is zeer gastvrij, zowel bij de ontbijtruimte als bij de receptie.

Wij mochten al eerder dan de inchecktijd in onze kamer, waren er om 12.00 uur.

Ook mochten wij op de uitcheckdag onze auto de hele dag, zelfs zonder extra kosten, in de parkeergarage van het hotel laten staan.

Kortom super service!!!! Echt een aanrader

Brigitte van brussel
    11-8-2018

We verbleven in cerro mar garden ligging fantastisch via trap naar het gezellige centrum voor mensen slecht ter been zou ik het niet aanraden tip huur een auto en trek erop uit lissabon is goed aan te rijden fantastische omgeving vriendelijke mensen heerlijk eten voor herhaling vatbaar