Sorteren

Cees
    10-11-2018

Geweldig hotel

Mooie ligging

Vlakbij metro en bus naar centrum

Heel goed ontbijt

Vriendelijk personeel

Voor herhaling vatbaar

Bakker
    1-11-2018

Super vriendelijke mensen schoon en gezellig

SA Visser
    16-10-2018

Fantastisch hotel. Prima kamers en bedden. Leuke kitchenette. Alle gemakken. Je kan er wat koken maar dat doe je niet in Lissabon. Geweldig dakterras met uitzicht over de stad. Wij zaten er laat nog met een wijntje. Schappelijke prijzen aldaar. Zwembadje is voor afkoeling en niet voor afstanden. Hotel heeft de beste plek in de stad, centraal gelegen. Wij hebben alles met de benenwagen gedaan. Ontbijten deden we aan de overkant vh plein. Daar zitten 2 bakkers! Verse jus, koffie, croissantjes , Nata. Etc. Wij zouden dit hotel weer kiezen.

Great good location

Sieger
    5-10-2018

Nice apart hotel. In the center of Lisboa Good beds. Good stay. Nice view from the roof terras.

Leuk hotel metro was aan de overkant

Rianne
    24-9-2018

Goed hotel alleen jammer dat rondom het hotel weinig restaurants waren