Reviews over Liscomb Mills

Toevoeging bij vorige beoordeling: wij hadden een 'twee in

H. Janssen,
    9-7-2006

Toevoeging bij vorige beoordeling: wij hadden een 'twee in een' cottage: een huisje waarvan je de

helft had. Dat kan gezien de houten bouw voor ge-

luidsoverlast zorgen. Daar hebben we overigens geen last van gehad. In deze cottages geen open haard. Mooie wandeling langs rivier mogelijk.

Van dezelfde keten als de Pines Resort in Digby

Annemarie,
    30-7-2005

Van dezelfde keten als de Pines Resort in Digby. Het complex bestaat uit een hoofdgebouw met kleine cottages omheen. Er is ook een binnenzwembad en je kunt er o.a. kanoën en wandelen. Door activiteiten ook ideaal met kinderen. Wij zaten in een cottage met een openhaard, erg romantisch. Dus boek voor de cottage en niet voor het hoofdgebouw. Service en eten prima, vooral de wilde zalm.