We hebben een aantal aanbieders voor Lipno nad Vltavou voor je op een rij gezet:

Reviews over Lipno nad Vltavou

Heerlijk, goedkoop eten!

Lindsay,
    25-8-2015

Wij zijn 2 weken op vakantie geweest op villapark lipno dreams en zijn bijna dagelijks uit eten geweest bij pension Karolina. In deze 2 weken hebben we ook een aantal andere restaurants, hotels, pensions, etc geprobeerd. Helaas waren deze qua prijs-kwaliteit en verwachtingen beneden de maat.

Onze ervaring is dat pension Karolina boven onze verwachtingen is qua eten en service. De prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed! Je kunt hier erg goed eten voor weinig geld. Tussen de 3 en 7 euro heb je een hoofdgerecht wat ontzettend lekker is.

Er werkt goed personeel die hun best doen om je te woord te staan in het duits of engels.

Dus, zeker een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2015

Mooi restaurant

Thijmen van Reijsen,
    13-8-2015

Pension-Restaurant Karolina heeft een klein restaurant, maar de prijs-kwaliteitverhouding is heel erg goed. Het eten smaakt ook erg lekker en is dus niet duur. Wij zijn alleen bij het restaurant bleven eten, ik weet dus niks over de kamers.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Lekker gegeten hier

Toon,
    19-5-2014

Wij hebben hetzelfde gedaan als Nicolle. Wij zaten in Landal Marina Lipno en zijn hier een keer gaan eten. Dat hadden we meer moeten doen, maar we waren hier pas op de laatste avond. Gewoon echt lekker en niet duur. Ook het bier smaakte weer uit de kunst. En ook wij hebben de morgen dat we weer moesten vertrekken hier ontbeten en ook dit was uitstekend. Echt vanalles en nog wat. Waren toch al van plan om eens terug te gaan naar het Lipno-meer (was goed bevallen) en dan wordt dit restaurant zeker weer aangedaan. Over het hotel kan ik niet spreken. En tijdens het wachten op het eten,konden de kinderen even een spelletje tafelvoetbal doen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

Prachtig familiehotel!

Klaas Wilting,
    11-3-2013

Wat een geweldig leuk familiehotel. Directie en personeel is super vriendelijk en wil het echt naar je zin maken. Op de begane grond is een (verwarmde) ruimte waar de skischoenen opgeborgen kunnen worden. daarnaast is er een aparte ruimte waar de skies en sleetjes opgeborgen kunnen worden. Wij hadden half pension geboekt. Dit was helaas een kleine tegenvaller. Ontbijt prima alleen 's avonds kregen wij Tsjechisch eten, wat niet helemaal ons ding was. Wij hebben dit kunnen omboeken zodat we elke avond in het restaurant van het hotel konden a la carte dineren en dat was fantastisch (heerlijke pizza's). Directeur ook super aardig voor onze kinderen. Beetje jammer, maar dat is ook tsjechisch: hele dunne gordijnen. Onze kinderen waren dus elke ochtend redelijk op tijd wakker. Ligging is ideaal: vanuit het hotel de skies onder en glijden naar de piste...TOP!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

eenvoudig, klein maar netjes

mbd,
    26-7-2011

Redelijk hotel. Kamers erg klein maar netjes. Ontbijtbuffet is goed en het avondeten ook prima. Mooie omgeving en er is genoeg te doen. Ga voor info naar de Tourist information.

Gereisd met partner in Mon Jul 18 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)