• Type accommodatie

hotels in Limburg

Reviews over accommodaties in Limburg

voor herhaling vatbaar

kees de meer, 11-2-2018

een maal aan gekomen kregen wij een prachtige kamer op de 4e verdieping maar omdat ik slecht te been ben en de kamer niet gelijkvloers was gingen wij naar de receptie en na uitleg kregen wij een kamer op verdieping 5 en deze was perfect voor ons er waren zelfs badjassen en slippers aanwezig

de bedden waren prima en het ontbijt was zeer uit gebreid

we hebben genoten va een prima weekend in dit mooie hotel en komen graag nog eens terug.

Team Amrâth Grand Hotel de l'Empereur, Directeur, 16-2-2018

Beste Kees,

Graag willen wij u bedanken voor het achterlaten van een review over uw verblijf. Wij vinden het erg prettig om te horen dat u tevreden was over de tweede kamer die u van ons aangewezen had gekregen. Een gelijkvloerse kamer is inderdaad een stuk prettiger wanneer u minder goed ter been bent. Wij hopen dat u een mooie herinnering hebt aan uw verblijf in ons hotel en de stad Maastricht. Graag verwelkomen wij u nogmaals als een van onze gasten.

Met gastvrije groet,

Team Amrâth Grand Hotel de l'Empereur

Goed ontbijt en schone kamers

kees, 10-2-2018
    Ik verblijf jaarlijks in Zuid-Limburg in vele hotels Als ervaringsdeskundige vind ik de Geulvallei er niet negatief uitschieten De prijs/kwaliteit verhouding is in ieder geval goed. Of iets gedateerd is of er moet een verfje op zal mij een worst zijn. De kamers zijn schoon en het ontbijtbuffet is uitstekend Vooral vind ik het belangrijk dat je al vanaf 7 uur kan ontbijten.

Grandioos

Arie, 10-2-2018

Mooi hotel om zo even genieten van de toegang tot het Thermaalbad, wij waren hier van 7 t/m 9 februari.

Kamer was goed en ruim opgezet. Ontbijt uitstekend , lunch in de Braserie gebruikt. Min punt was het diner op de eerste avond , het hoofdgerecht een varkenshaas op spie was zeer droog en weinig smaakvol. Klacht doorgegeven aan de ober en die bevestigde dat er meer klachten over waren en dat het gerecht van de kaart zou gaan (ben benieuwd)

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 15-2-2018

Bedankt voor de feedback. Leuk dat jullie in Parkhotel Bad Arcen geweest zijn!

Wij gaan zeker aan de slag met jullie opmerking over de varkenshaas. Wij willen immers een smakelijke maaltijd op tafel kunnen zetten :-)

Graag tot de volgende keer!

Groetjes van Mandy

Goed karakteristiek hotel nabij station

Joke vd Bos, 10-2-2018
    Kamer netjes en schoon met koffie/thee faciliteiten, bedden zacht en wiebelig. Wij hadden een aanbieding geboekt, 2 overnachtingen met ontbijt en diner. De verzorging van het ontbijt/diner was prima. Tip voor de ontbijtruimte, zorg dat de tafels op tijd worden opgeruimd, er liepen mensen te zoeken naar een schone tafel en er waren tafels in onze omgeving die gedurende de tijd dat wij aan het ontbijt zaten vol met serviesgoed en ontbijtrestanten stonden. Het aanspreken van de gasten met de vraag welke kamer ze logeerde was ook erg onhandig gedaan. Kortom dit kan met niet al te veel inspanning beter. Verder ligt het hotel op loopafstand (kwartier) van het centrum (Vrijthof) en is het leuk om met de trein naar Valkenburg te gaan. Maastricht is erg gezellig.
    Team Amrâth Grand hotel de l'Empereur, Directeur, 16-2-2018

Beste Joke,

Graag willen wij u bedanken voor het achterlaten van een review over uw verblijf. Wij vinden het prettig om te horen dat u blij was met de centraal gelegen locatie van he thotel en met uw nette kamer. Wij willen u ook graag bedanken voor uw advies gegeven voor ons personeel dat bij het ontbijt uithelpt, wij zullen ze hierop wijzen. Wij hopen dat u een mooie herinnering hebt aan uw verblijf in ons hotel en de stad Maastricht. Graag verwelkomen wij u nogmaals als een van onze gasten.

Met gastvrije groet,

Team Amrâth Grand Hotel de l'Empereur

ontspannend

breeus cindy, 9-2-2018
    super goede opgietingen,!!!
    Sharnice, Guest Relations, 15-2-2018
    Beste Cindy, bedankt voor deze leuke review. Heel erg bedankt. Graag tot ziens! met vriendelijke groeten, Sharnice Rojas
Limburg scoort een 7,9 uit 10, op basis van 12976 reviews