Hotels Liechtenstein

Reviews over accommodaties in Liechtenstein

heel goed en mooi

bc zuiddam,
    6-5-2017

niks gewoon gaan heel mooi

Gereisd met partner in september 2015

nog nooit zo vriendelijk personeel meegemaakt

Miep,
    9-2-2016

Het personeel is ongelooflijk vriendelijk. De kinderen voelen zich heel goed thuis in dit hotel en sluiten vriendschap met het personeel, ook al begrijpen ze de taal niet. Wij konden niet onmiddellijk vertrekken wegens ijs op de parking, en iedereen, van de poetsvrouw tot de mevr. die het ontbijt klaarzette, waren in de weer om ons te helpen. Toen we uiteindelijk konden vertrekken, anderhalf uur later dan voorzien, gaf de dame van de receptie ons een thermos warme koffie mee, en kwam de dame die ons bediende bij het ontbijt, nog even afscheid nemen. Warme mensen. Wij voelden er ons thuis

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Schone kamer en super vriendelijk personeel

Ron Hakhoff,
    2-1-2016

“Prachtige omgeving schone kamer ,super vriendelijk personeel en de keuken was ook super !” We vonden de prijzen van de dranken in het restaurant wat aan de dure kant.

Gereisd met partner in december 2015

Fijne unieke belevenis!

Freek Van Belle,
    3-8-2013

Wij verbleven eind juli één week in hotel Gorfion. Hotel is prijs/kwaliteit top. Steeds een vriendelijke bediening en uitstekend vers eten (buffet en a la carte). Kamers uitstekend met prachtig zicht. Hotel staat wel vooral in teken van gezinnen met kinderen (jong/oud), volwassenen in vakantieperiodes zouden zich wellicht ergeren aan de toevloed van kinderen. Wij vonden het met onze dochter van twee wel een voordeel. De kinderanimatie is hartelijk en je kunt er met een gerust hart je kind achterlaten. De omgeving is prachtig en groen, weliswaar voor niet wandelaars is er wellicht weinig te beleven. Liechtenstein is uiteraard niet groot, zodat één week wellicht voldoende is. Het binnenzwembad en de welness activiteiten konden ons weinig bekoren, maar was ook geen doel van onze vakantie. Als we toch één minpunt mogen noemen is de 'all in' formule. Alcoholische (bier, wijn...) en frisdranken maken wel geen deel uit van de 'all in'. Er is wel altijd water, thee en vruchtensap.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Zeer tevreden

Michèle,
    23-7-2013

Alle beloftes worden ingevuld! Mooie kamer. Alles proper. Lekker eten, hoogstaand, gezond, veel keuze. Bediening vriendelijk, je voelt dat het de cultuur hier is in het hotel, alsook in deze streek. Prachtige ligging, zo n uitzicht. Bar met zithoeken voor s avonds. Buiten terras en speelactiviteiten. Baby kaart met groenten en fruitpap, allemaal vers. Wandelwagens, rugzakken om met kleine kinderen te gaan wandelen, leeslampen voor als kinderen al in bed zitten allemaal gratis te verkrijgen. Zwembad is basis maar goed voor even. Sauna. Lekker ontbijt.

Als ik kritisch ben dan zou ik zeggen dat er hier geen kinderzwembad is, maar wordt weer goed gemaakt door faciliteiten in de buurt.

Alles staat gewoon in teken van de baby's en kinderen. Er is aan weinig niet gedacht. Super.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013