Sorteren

Reviews over Levico Terme

Heerlijk knus stadje

marian Veerman
    4-11-2018

Het meer dichtbij heeft een natuurlijke bron

Zeker om terug te komen

Vd Bogaard Donck
    19-8-2018

Prima ligging vd kamer, goed schoongemaakt en elke dag schone handdoeken.

Eenvoudig maar goed verzorgd en goede service.

een mooi hotel

H. Rook
    24-6-2018

het is een fijn hotel waar je goed geholpen word.een fijn zwembad een geweldige tuin .het ontbijt was goed de koffie lekker.en opeen prima locatie.wij hadden een kamer boven op zolder op de hoek en die was 6 bij 8meter een goede kamer.en het bed was goed.minpuntje is de vloerbedekking in de hal veel vlekken .die door mensen zelf gemaakt zijn

Twee maal geweest in dit fijne hotel.

Hanneke
    20-2-2018

Het was vreemd dat we bij het tweede bezoek in dit hotel geplaatst werden in het zuster hotel van Ariston, dat van dezelfde familie is. Dat was overigens totaal geen punt. Iets beter hotel plus maar een paar deuren verder. Maar het was beter geweest als wij tevoren waren ingeseind, want nu stonden we een beetje vreemd te kijken in die lege receptie. Gelukkig was de eigenaar bezig in een zijvertrek en kon ons vertellen dat we in het andere hotel waren ondergebracht. Beetje slordig allemaal! Een mailtje of telefoontje vooraf van touroperator of van het hotel was toch wel correct geweest.

Beste hotel ooit

Chris Freriks
    15-1-2018

Hotel Parc Hotel du Lac ligt fantastisch aan het einde van een dorpsweg, dus geen doorgaand verkeer en het staat direct aan het Levico meer. Royale privéligweides met gras en zandstrand en je kunt je eigen ligstoelen reserveren. Het water in het meer is niet koud en glashelder, bovendien is er ook een verwarmd binnen- en buitenzwembad bij en uitstekende wellness voor wie dat wil. Het personeel is uiterst vriendelijk en de kamers zijn ruim en schoon, met fraaie badkamer, uitstekende bedden en royaal balkon. Het à la carte restaurant waarvan het dak bij aangenaam weer geopend wordt biedt fraai uitzicht op het meer en er worden kostelijke spijzen geserveerd tegen een alleszins redelijke prijs. Niet voor niets komen de Italianen hier zelf ook eten. Zeer veel vriendelijke obers die op ontspannen wijze adequaat en vlot hun werk doen en het je prima naar de zin maken. Het ontbijtbuffet is overvloedig en wordt ruimschoots op tijd bijgevuld, hoogtepunt hier is de kok die ter plekke een verse omelet, spiegelei of roerei voor je maakt. Kindvriendelijkheid staat hoog in het vaandel, er zijn speelhoeken voor de allerkleinsten en wat grotere kinderen vermaken zich met tafelvoetbal, tafeltennis of basketbal. Bovendien zijn er waterfietsen en elektroboten en niet te vergeten de elektrische mountainbikes. De Italiaanse ijsbar verdient aparte vermelding, het ijs is verrukkellijk. De hotelgasten zijn voor het merendeel Italiaans, wat Duitsers en een enkele Nederlander en Engelsman. In de omgeving is genoeg te doen, het dorp Levico is gezellig en hoewel enigszins toeristisch vindt men hier niet het massatoerisme van het Gardameer. Last but not least, de prijs-kwaliteitverhouding is absoluut van ongekend niveau. Ik ga eigenlijk nooit naar eenzelfde locatie omdat ik steeds iets nieuws wil ontdekken maar hier komen mijn zoon en ik nog een keer terug!