We hebben een aantal aanbieders voor Lesbos voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Lesbos

GEWELDIG

Ylona & Thijs,
    17-9-2011

Wij zijn op 11 september terug gekomen vanuit het resort. HET WAS SUPER, in elk resort zijn er mankementen en punten die kunnen verandert wordt maar verder was het geweldig .. het personeel is echt waanzinnig vriendelijk en gezellig.

het eten is ook heel erg lekker en wisselend .. je kan zelfs lekker grieks bbq'en !! TOP !

De bootreis van het hotel was niet wat we verwacht hadden ( geen boot om op te zonnen ) maar was echt harstikke leuk en gezellig ..

ECHT EEN AANRADER DIT RESORT !!

Gereisd met partner in augustus 2011

Leuk Hotel

pieter,
    6-6-2009

Aardig Hotel, geen echt All In, Cappucino, cockteel, ijs,snacks, niet bij All,In inbegrepen, haast geen friet voor de voor kinderen, veel pasta's enz. Goede plaats voor rustzoekers, geen strand daar voor moet je naar Petra of verder. Mollivos is een half uur lopen, echt een mooi vissers dorpje met leuke taverna's Er gaat ook een shuttelbusjevan het Hotel heen. Advies auto of scoter huren

Gereisd met vrienden in mei 2009

Super! en de eigenaar was wel erg vriendelijk

Marjanne,
    11-7-2008

Wij zijn er jaren geleden geweest in 2004. Het was een klein, gezellig hotelletje. Niets mis mee zeker mbt prijs kwaliteit ligging. Het lag prachtig, uitzicht was ook perfect gelijk op de zee. Lopend kwam je vanzelf bij de leuke kroegjes terecht.

Gereisd met vrienden in Thu Jul 01 2004 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wij waren hier van 04-09-2007 t/m 18-09-2007

Jos, Melanie, Mick en Angie,
    10-1-2008

Wij waren hier van 04-09-2007 t/m 18-09-2007. Het is ons erg goed bevallen, zeker met onze kindjes van 2 en 1. Alles lekker bij de hand, ligging direct aan het strand. Klein kinderzwembadje (wel koud water!!!) Alles is erg overzichtelijk waardoor we de kinderen heel goed in de gaten konden houden. De kamer was erg krap, met z'n vieren op 1 kamertje. (3 bedden en een kinderbedje). Nadeel van Lesbos: lange reistijd tussen de verschillende dorpjes, niet ideaal met kinderen. Al met al hebben wij een heerlijke vakantie gehad!!!

Gereisd anders in januari 2008

Wij zijn er geweest van 4 t/m 18 sept

mariska en wiesje,
    14-11-2007

Wij zijn er geweest van 4 t/m 18 sept.Hotel is rustig gelegen en daardoor is een auto wel noodzakelijk.Er is veel te zien op het hele eiland. Eten was lekker en de discoavonden supergezellig. Kamers waren lekker ruim, aleen de bedden iets te hard, maar al met al was het voor ons een heerlijke vakantie!!

Gereisd met vrienden in november 2007