We hebben een aantal aanbieders voor Lesbos voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Lesbos voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Lesbos

perfecte service voor betaalbaar verlof

Jean,
    17-6-2018

“De vriendelijkheid en hulpvaardigheid van de uitbaatster ook tegenover onze hond. Met uitzondering van de inrit is heel het perceel met draad afgezet. Water, fruit, koffie, aanwezig voor eerste dagen door te komen.” Huurwagen aangewezen on eiland te verkennen

Gereisd met partner in mei 2018

all in aan een mooi strand

nijhofa,
    16-12-2010

Mooi hotel. Toen wij daar waren was het nog vrij nieuw. Privestrand naast een naakstrand. Schone ruime kamers. Restaurant een beetje kantine achtig met weinig sfeer. Eten was goed maar kan zeker voor 4* beter. Ontbijt was goed. Zwembad was een beetje raar met een balk erin. Goede animatie die ik niet vergeet. We hadden een Belgische tweeling die perfect konden dansen. Lesbos is echt een rustig eiland waar je een uur kan rijden zonder een auto tegen te komen.

Gereisd met partner in Sat Jun 01 2002 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig

Wendy,
    29-8-2010

De kamers zijn niet super groot, maar om er wat te drinken op het balkon en te slapen is het groot genoeg. De kamer werd goed schoongehouden en ook het beddengoed / handdoeken werden elke dag verschoond. Ze zijn typisch Grieks, erg leuk. De koelkast is een heel groot pluspunt, zeker met de temperaturen toen wij er waren (35 tot 40+). Het ontbijt is simpel maar vers. Per personeel is behulpzaam en zeer vriendelijk. We vertrokken half 6 's ochtends terug naar Nederland, maar ze zorgden voor een ontbijtpakketje voor ons. Heel erg netjes. Het strand en het centrum zijn op loopafstand (10 minuten lopen), zeer prettig. Het enige wat je 's avonds hoort zijn de auto's die langsrijden, maar geen storende muziek vanuit het centrum. Kortom een echte aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2010

prima, maar wel lawaaiig tot laat

n.anten,
    26-7-2010

Sluit me van harte aan bij de vorige commentaren.

Maar 's nachts wel veel lawaai tot een uur of twee van de weg, een hond van de buurvrouw die uren kan blaffen in de nacht en om 7.00 uur werd er weer gebouwd aan een paar huizen in de buurt .... Bovendien: het gedeelde balkon bood totaal geen privacy. Te weinig mensen klagen erover, dus creatieve oplossingen hiervoor zijn nog niet bedacht ... (niet alles mag, omdat Molyvos onder monumentenzorg valt.)

Die mijnheer die kritiek had op de kamerruil en geen ontbijt etc. heeft volgens mij een verkeerde Iris ingevuld, want Voula is er totaal niet in te herkennen en de andere vriendelijke dames ook niet.

Gereisd met partner in juli 2010

Een aanrader voor wie van Griekenland houdt

Mike en Trees,
    11-6-2010

Hotel (villa) Iris is aan te bevelen als een vriendelijke basis voor een ontspannen vakantie in Molyvos. De eigenaresse en personeel zijn erg vriendelijk.Wij hadden voorkeur opgegeven voor kamer 12, 13,groot balkon bij aankomst kregen we nr14 en binnen 3 dagen konden we in kamer 13.De kamers zijn niet groot, ondanks de renovatie 8 jr terug is enige attentie nodig in onderhoud, kamer is schoon en comfortabel,badkamer sober wel functioneel. Kluis is gratis airco 5 euro p.d. Ontbijtbuffet keus uit bruin/witbrood, kaas/vlees/zoet, becel/boter, ei, yoghurt en cornflakes, koffie/thee/sap/melk.Er is geen lunch of diner mogelijk in hotel.Maar een bezoek aan taverna Triena bij het water is echt aan te bevelen.Wij ontdekte dat je wifi internet acces via het hotels netwerk kunt krijgen een snelle breedband verbinding.Als je schaduw op je balkon wil moet je aan de voorzijde zijn en aan de achterzijde boven de begane grond heb je zon en uitzicht op het kasteel.Nederlands en scandinavische gasten

Gereisd met partner in mei 2010