We hebben een aantal aanbieders voor Lesbos voor je op een rij gezet:

hotels Lesbos

We hebben een aantal aanbieders voor Lesbos voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Lesbos

Prachtige lokatie op een schitterend eiland.

Janni,
    8-7-2017

Seahorse ligt aan de haven van Molyvos en is omrings door restaurants. Dat maakt het de hele dag een levendige plek.

Het strand is klein en behoorlijk ver. Je moet een steile weg op en af, zo'n 900 meter. Het kleine strandje dichtbij is vies en er zijn geen faciliteien, het was dan ook altijd verlaten. De supermarkt dichtbij verkoopt bijna niets, alleen melk, yoghurt, en wijn. Voor brood moet je minsten 1,5 kilometer lopen.

Verder is het daar heerlijk vertoeven. Goede schoonmaak, prima ontbijt en lekker dineren bij alle restaurants aan de haven. Niet duur ook.

Al met al een fijne plaats, maar je moet wel redelijk goed ter been zijn.

Ik verbleef in het appartement in het zijstraatje, klein en goed verzorgd.

Gereisd alleenreizend in juni 2017

Heerlijke plek in het mooiste straatje van Molyvos

Marianne Keehnen,
    3-7-2017

De naam van het appartementen complex voelt mysterieus. De ligging in het mooie marktstraatje is verrassend rustig. Het grote appartement is ruim en heel schoon. Yorgos is een rustige en zeer vriendelijke gastheer die altijd voor je klaar staat als je hem nodig hebt. Top plek voor een mooie prijs.

Gereisd met partner in september 2016

Fantastische accomodatie en mooie ligging

wilma.vanderdonk,
    30-9-2015

We hebben genoten van de warmte en zeer grote gastvrijheid van Makis en zijn vrouw. Het goed ingerichte appartement was ruim en brandschoon. De ligging is geweldig, ongeveer een klein uurtje rijden vanaf het vliegveld. Op 400 meter lopen vind je een van de mooiste stranden van Lesbos. Je kunt er heerlijk zwemmen en ook strandwandelingen maken. Op loopafstand vind je meerdere restaurantjes waar je heerlijk kunt eten en kunt genieten van de zonsondergang. Makis kent het eiland als zijn broekzak. Hij is geboren en getogen in deze omgeving en spreekt goed Engels. Hij is zeer behulpzaam en geeft graag tips voor tripjes in de omgeving en de vele bezienswaardigheden. Kortom een aanrader. Er zijn 10 appartementen en 7 studio's

Gereisd met partner in september 2015

Schoon en simpel

Pieter,
    11-9-2015

Niet ver van Plomari ligt het aparthotel Akrogiali aan het strand van Agios Isidoros. De studio's zijn klein, maar schoon en geschikt voor een of enkele nachten. Zitjes op de galerij of in de tuin. Hartelijke ontvangt en goed, uitgebreid ontbijt. Supermarktjes en restaurants op een steenworp afstand. TV-tje met alleen wat Griekse zenders, Terras voor de ingang van het complex.

Gereisd met partner in augustus 2015

Prachtige plek, met perfecte gastvrouw!

eva,
    15-7-2014

Kleinschalige locatie, vriendelijke Anastasia.

wij hebben hier een week genoten van rust, een heerlijk verlaten strandje op 3 kilometer afstand met tentje met lekkere muziek en hapje en drankje.

Anastasia geeft persoonlijke service, echt een gastvrouw, we hebben ons helemaal thuis gevoeld. op het balkon was het zalig!

en het dorp Sigri is weinig toeristisch. Kortom perfecte stek voor rust, zon en natuur.

Gereisd met partner in juni 2014