We hebben een aantal aanbieders voor Lesbos voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Lesbos voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Lesbos

JB,
    26-9-2018

Wij hadden een 2 kamerappartement dat echt prima was. Alles was netjes. Goede schoonmaak. Elke dag schone handdoeken en om de 2 dagen schone lakens. Wij zijn zeer tevreden.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ik vond het een heerlijk rustig hotel

Christa van Dijk,
    23-9-2018

Het is een heel goed hotel, vriendelijk personeel, lekker eten. De kamers zijn ruim, netjes en schoon. Ik had een eigen terras waar je aan het einde van de middag nog heerlijk in het zonnetje kon zitten. Bij het hotel ligt een mooi zwembad, als je de straat oversteekt ben je al op het strandje met een glasheldere zee. Het hotel ligt wat afgelegen, maar met het transfer busje van het hotel zit je zo in Molyvos.

Gereisd alleenreizend in september 2018

Helen Kool,
    3-9-2018

Heerlijk hotel. Geweldig ontvangen bij aankomst. Eten is heerlijk en heel gevarieerd. Mooi zwembad met meer dan genoeg bedjes en een prachtig strand. Wij zijn gek op Griekenland en hebben heel erg genoten van dit verblijf. absoluut een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

gastvriendelijk hotel,hier kom je om uit te rusten

EW,
    18-7-2018

Heerlijk hotel. Elke dag schoonmaak. Op zaterdag muziek tot later op de avond (1e verdieping aan de achterkant vrijwel geen last - kamer aan zeekant hoor je de muziek). Kamers op de BG aan zeekant zijn nieuw en zijn wellicht iets mooier dan andere kamers. Woensdag is er bbq-avond met Griekse dans/muziek. Eten is erg goed. Ontbijt: brood, croissants, cake, koek, yoghurt, beleg, etc. Lunch &Diner: elke dag salades, brood en vers fruit. De rest is elke dag anders (pasta's, rijst, paella, uienringen, gehaktballen, groentes, vis, kebab, frites, aardappelt, toetje etc.). Elke dag gaat er een gratis shuttlebus naar Molyvos (vaste tijden, ik dacht rond 10u, 14u, 19u en 21u ). Een taxi naar Molyvos is 6eu enkele reis. Naar Petra en Anaxos is ca. 18min voor 15eu. In de buurt weinig te doen. Zwembad is top, vrijwel altijd een bedje vrij. Op het strandje (met kiezelstenen) staan ook bedjes. Er zijn veel Polen. De mensen van het hotel zijn geweldig

Gereisd alleenreizend in juli 2018

fantastisch

Nel Harms en Petra Harms,
    5-7-2018

alles in dit kleinschalig hotel was perfect heel gezellig personeel een peddel busje naar het gezellig stadje geen strand maar een schitterend zwembad eten heel goed niet overdadig maar voor ieder wat wils ik was hier met mijn schoonzus van 23 tm 31 mei Super genoten

Gereisd met vrienden in mei 2018