hotels Lesbos

Reviews over accommodaties in Lesbos

Geweldige vakantie!

Katherina, 13-5-2018
    Dit hotel is geweldig. Aardig personeel. Zeer vriendelijk en heel behulpzaam. De locatie is prachtig en het uitzicht ook. Zeker aan te raden.

Prachtig eiland, lieve mensen, gezellig hotel

Moeder en dochter, 13-5-2018
    Wij zaten in Classic, erg gehorig, maar de manager heeft ons daarna direct naar een super rustige en nieuwere kamer gebracht, ook Classic, net iets moderner. Heerlijke vakantie gehad, lief personeel, schone kamers, goed ontbijt. De ligging in een woonwijk geeft ook extra sfeer. Een duik in het zwembad, even naar het strand, lekker eten, rondritjes in de omgeving, geen hoogbouw, prachtige natuur. Mijn dochter van 7 en ik hebben echt genoten! Hopelijk komen er steeds meer toeristen naar het eiland! Echt ontspannen!

lekker tot rust komen

M&H, 28-4-2018
    voordat onze reis begon kregen we de mededeling dat de vlucht niet om 8 uur 's ochtends ging, maar 5 uur 's avonds. wij kwamen dus laat aan in het hotel, maar speciaal voor ons werd er nog wat te eten gemaakt. echt super service! een hotel om echt helemaal tot rust te komen. lekker bij het zwembad of bij het strand liggen. wij hebben bij Lesvos taxiservice een taxi gehuurd voor 1 dag. zeker een aanrader, wij werden in vlot tempo langs alle hoogtepunten van lesbos geleid. het eten was prima, maar vaak wel koud. dat is overigens heel normaal in Griekenland, daar eten ze met warm weer lauw eten. kamers waren groot en ruim en de airco werkte prima. echt een super vakantie gehad.

Heel leuk, zeker voor herhaling vatbaar.

Fam, 22-4-2018
    De accomodatie is erg knus en sfeervol. Het ligt achterin het plaatsje Petra, waardoor het er vrij rustig is. Ook ligt het middenin het oudere gedeelte van het dorp, wat een leuke sfeer creëert. Je ziet hier niet alleen maar toeristen voorbijlopen, maar ook voornamelijk de locals. Daarnaast lopen er erg veel katten rond in de buurt, wat echter niet erg is, omdat ze heel goed verzorgd worden. De wandeling richting het strand en de boulevard is erg leuk, je loopt door een mooie omgeving. Ook het kerkje op de rots is een bezoekje waard. Als je die 's avonds beklimt kun je genieten van een erg mooie zonsondergang. In alle restaurants is iedereen erg vriendelijk en erg gastvrij. De accomodatie zelf is niet te druk en niet te rustig. De mensen die er werken zijn erg vriendelijk en de schoonmaaksters zijn altijd blij. We hebben hier zeker genoten en het is voor herhaling vatbaar.

aanrader, prima prijs kwal;iteit

Henk, 16-4-2018

De ligging is fantastisch, vlak bij het centrum en bij de zee.

Personeel zeer vriendelijk.

Kleine badkamers zoals vaak in Griekenland

Lesbos scoort een 7,7 uit 10, op basis van 1736 reviews