• Type accommodatie

• Waardering

hotels in Lesbos

Reviews over accommodaties in Lesbos

N. Natte, 30-1-2018
    We zijn twee x op Lesbos geweest eerst in Panselinos, later Theofilios Superior. Dat ligt wat meer aan de kust. Als je alles in de buurt wil hebben strand, winkeltjes, mooie dingen te bekijken. Bewoners zijn vriendelijk en groeten je. Heerlijk eten. Een ouderwets warm gevoel krijg je. We zijn van dit eiland gaan houden. Geen overdreven luxe maar alles perfect. Heerlijke bedden goed eten aan het zwembadbar. Vriendelijk personeel, heerlijk zwembad. Een aanrader!!!! Het eiland biedt voor elk wat wils. Het geurt ook naar de kruiden die zo langs de weg groeien. Schildpadden die zo de weg oversteken.

Incredible....!!

Arie verhoeven, 13-1-2018
    Dit is wat je noemt gastvrijheid, heerlijk omgeving, mensen eten....etc. Het ontbreekt me aan de superlatieven om dit onder woorden te brengen.

Beter dan fantastisch

Alie, 13-1-2018
    Mensen hadden gevoel voor entourage, presentje in de koelkast, er behulpzaam en vriendelijk. Maar 4 appartementen maar ontzettend goed verzorgd. Ieder appartement had zijn eigen sfeertje. Kortom, perfect

Heerlijk

Mary van den Oord, 27-12-2017

Eenvoudig klein hotel zonder luxe met een fantastische strandbar waar de service en gezelligheid het vakantiegevoel compleet maken. Je steekt de straat over en je bent op het strand waar de ligbedden met parasols gratis zijn, als je wat eet of drinkt bij de strandbar waar het eten erg goed is. De eigenaars Kostas en Hlectra zijn lieve, warme mensen die het hun gasten graag naar de zin maken.Het is een zand strand maar wel gladde stenen in het water waarbij je niet zonder waterschoenen kan. De sfeer onder de gasten is goed en je hebt snel leuke contacten, De wekelijkse barbeque is erg goed verzorgd en erg gezellig. Het zwembad stelt niks voor en het is echt niks voor kinderen maar daarom juist voor ons idiaal.

Het dorpje Petra is tien minuten lopen en is klein maar gezellig, veel restaurantjes waar je lekker kan eten, vriendelijke bediening en niet duur. Als je een hele relaxte vakantie wil zonder poespas en luxe dan is dit de vakantie voor jou, wij hebben alweer geboekt voor volgend jaar.

Fantastisch verblijf

Ans, 1-12-2017
    Heerlijk hotel om te verblijven. Wij zijn echt verliefd geworden op Lesbos en daar heeft dit hotel zeker aan bijgedragen. Wat een relaxed verblijf. Heerlijk ontbijt in prachtige omgeving en heerlijke biologische producten. Wij zouden geen hp meer boeken omdat er heerlijk te eten valt in het geweldige vissersdorpje!
Lesbos scoort een 7,7 uit 10, op basis van 1725 reviews