Sorteren

Reviews over accommodaties in Lesbos

Absoluut voor herhaling vatbaar.

Patricia
    4-10-2018

Het eiland is prachtig. Heel veel verschillende landschappen en de mensen super aardig. Hotel was ook keurig netjes met heerlijk ontbijt en vriendelijk personeel.

Perfecte lokatie. Centraal op Lesbos.

Ad Roelands
    1-10-2018

Keurig hotel

Heerlijk zwembad

Goed ontbijt

Gedateerde kamers met airco die goed functioneerde

Perfecte ligging om Lesbos te verkennen

Geen openbaar vervoer dus auto huren is noodzakelijk

Heerlijk hotel, zeker een aanrader!

Annie van den Bogaardt
    1-10-2018

Hotel Pasiphae is een kleinschalig hotel op ongeveer 10 min lopen van strand en dorpje. Het zijn appartementen in twee lagen, niet erg groot, maar alles wat je nodig hebt. Schoonmaak elke dagen en om de 3 dagen schoon beddengoed. Ontbijt is in de vorm van buffet en prima. Een heerlijk zwembad, met bar en voldoende ligbedden. Over de eigenaar veel opmerkingen gelezen, beetje onzin allemaal. De man is misschien niet zo spraakzaam, maar als je hem aanspreekt of informatie nodig hebt is hij heel vriendelijk en spreekt zeer goed Engels. De overige bediening van het hotel is bijzonder vriendelijk, niets is teveel. Het hotel is zeker een aanrader als je niet van het massale houdt.

Skala Kallonis ligt aan een baai. Als je van de golven houdt moet je hier dus niet zijn. Je zit hier echt in het midden van Lesbos en dus zeer centraal om het eiland te verkennen. Aanrader huren auto: Dimitri's in het dorp, betrouwbaar en niet duur!

Goed hotel en heerlijk rustig.

Wim
    30-9-2018

Goed hotel, met heerlijke rust. Goed ontbijt.

Minder voor kinderen.

Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam

Heerlijk fietsen inde omgeving.

Onze 2de keer in dit hotel en het beviel prima.

Lekker eten in de nabij gelegen dorpjes.

Voor het geld dat je betaalt,prima.

Mandemakers
    27-9-2018

Het hotel is wel gedateerd maar netjes schoon.De douche is bij veel kamers erg klein en je kunt beter een appartement nemen want die zijn erg mooi.Minpunt is dat je niet naar je hotel wordt gebracht met de bus maar aan de straat wordt afgezegd en een heel stuk met je koffer moet lopen op een verschrikkelijke weg.(pad).