Sorteren

hotels Lesbos

Reviews over accommodaties in Lesbos

Mooi hotel voor goede prijs!

Jimmy Portier
    12-8-2018

Hotel lag mooi gelegen tussen de bergen , op loopafstand van het kleine haventje met gezellige straatjes waarbij je leuke winkeltjes en eettentjes voorbijliep. Mooie kamer met uitzicht op het zwembad en eetzaal vanaf ons balkon.Ontbijt was ook goed en genoeg zitgelegenheid. Supermarktjes ook op loopafstand! Al met al erg tevreden ook over het vriendelijk hotelpersoneel!

Basic hotel op goede locatie en met goede service

Geertje
    11-8-2018

Basic hotel, maar alles wat je nodig hebt is er. Kamers zijn schoon, ligging is ideaal. Aan het strand en dorp op vijf minuten lopen.

Ontbijt bij het hotel is veel voor weinig geld.

Costas en Elektra helpen je waar mogelijk, nu ook met taxi service.

Top!!

Natas
    11-8-2018

Leuk gemoedelijk hotel, prijs kwaliteitsverhouding was uitstekend. We hebben genoten

Adembenemend en rust

Kuijper
    9-8-2018

Mooi hotel met vriendelijk personeel. Nog niet heel toeristisch maar lokale bevolking is zeer vriendelijk. Eten is prima en voldoende variatie. Kamers in het nieuwe gedeelte zijn mooi met een adembenemend uitzicht.

Best goed te doen

Chris
    9-8-2018

Fijne accomodatie met zeer vriendelijk personeel die echt hun best doen. (op de barman van het hoofdgebouw na, die geeft gewoon de fles als je een frisdrank besteld) Kamer echt fantastisch (nieuwe gebouw) met 2 airco's een prachtig uitzicht en een flinke jacuzzi. Fijn bed met traagschuim. Het eten is best aardig, wel vaak hetzelfde en vroeg komen, anders is niet alles er meer. Als je het vraagt wordt er wel bijgevuld. Vergelijk het niet met de Turkse buffetten. Drank bij het all incl is allemaal van een onbekend merk. Ben je wat slechter ter been houd dan rekening met de weg naar het zwembad en de zee. Hotel zou wel een winkeltje kunnen gebruiken, snoepje, zonnebrand, spelartikelen, etc. Zwembad bij de Spa en ook het binnenzwembad zijn extra kosten. 5 euro voor 3 uur. Hotel ligt bij molyvos, dit is een leuke plaats met winkeltjes zoals je ze overal treft en restaurantjes oa aan de zee. Shuttlebus heen gratis, taxi terug is 5 euro.

Lesbos scoort een 7,7 uit 10, op basis van 1764 reviews