Sorteren

hotels Lermoos / Biberwier

Reviews over Lermoos / Biberwier

Zwischenstopp auf der Heimreise vom Gardasee.

Monika Müller
    30-9-2018

Sehr schöne Unterkunft, die Zimmer sehr sauber und eine freundliche Bedienung haben wir genießen dürfen.

Das Abendessen war sehr gut.

Leider konnten wir das Frühstück nicht einnehmen, da wir schon früh weiter fahren wollten, da ein Unwetter angesagt war.

Die Wirtin hat uns dann am Abend noch belegte Brötchen mit gegeben.

Eine gute Entscheidung war es allemal.

Goed hotel.

chris,
    23-9-2018

Wifi werkt niet.

Verder zeer goed hotel.

Prachtig gelegen.

Verzorgd verblijf met mooie zwembaden

Jan
    31-8-2018

Vooral bezocht door oudere mensen maar door de prima zwembaden ook geschikt voor families met kinderen

Zeer verzorgde kamers en vooral heel goed geïsoleerd tegen geluid

Eten : we zaten in aparte ruimte samen met andere gezinnen die niet in grote groep reisden hetgeen prima was. Ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en er waren voldoende keuzemogelijkheden voor het avondeten

Zwembad : prima van temperatuur en het buitenzwembad is prachtig gelegen. Doordat veel gasten (groepen) overdag op uitstap zijn, zijn de zwembaden niet overbevolkt

Wat nog beter kan, ijskastje op de kamer, beetje meer uitleg bij de receptie over de bezienswaardigheden in de buurt en een ander toestel voor water/fruitsappen bij het ontbijt. Doordat alle drankjes via hetzelfde buisje komen, zit er altijd nog een fruitsmaakje in het water...

Gelungener Urlaub

Birgit
    30-8-2018

Das Zugspitz-Appartement ist absolut zu empfehlen für eine kleine Familie. Gemütliche und saubere Wohnung, sogar mit Balkon, herrlicher Ausblick, kostenloser Parkplatz, zentrale Lage, viele Freizeitmöglichkeiten. Die Kinder haben sich richtig wohl gefühlt. Liebe Familie Schütz, machen Sie weiter so, wir kommen gerne wieder!

Fantastisch!

M. Van Leeuwen
    27-8-2018

Wat een prachtige appartementen!! Heel ruim en luxe. Lekkere bedden en mooie badkamers met inloopdouche en apart bad, enorme ruimte. Keuken mooi en groot, om zelf te koken alleen de basics aanwezig. Mooi balkon en aan alle kanten van het appartement mooi uitzicht. Zeer vriendelijke dame aan de receptie en ook in het restaurant prima bediening. Wij hebben alleen ontbijt gehad en dat was zeer uitgebreid en aan tafel geserveerd, brie, zalm, verse jus, eitje zoals je wil enz. Erg fijn! Mooi gelegen tov de pistes en de skiverhuur en op loopafstand van diverse restaurants. Enige minpunt is de trap vanaf de autoparking, dat is een stevige klim.