Lermoos / Biberwier

We hebben een aantal aanbieders voor Lermoos / Biberwier voor je op een rij gezet:

hotels Lermoos / Biberwier

Reviews over Lermoos / Biberwier

Prima!

Cor,
    20-1-2019

Prima hotel met zeer goed eten. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Uitzicht vanuit kamers en restaurant is geweldig.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

We komen terug!

Nvdw,
    18-1-2019

Mooi hotel met heerlijk zwembad. Het ontbijt is echt geweldig!

Het avondeten voor de kids minder gezond. Gekookte groenten( zonder zuur) zou het echt afmaken. Nu maak ik me soms zorgen over de vitamientjes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Zeker nog een keer

Anita,
    18-1-2019

Super leuk hotel, aan de piste in de winter en in de zomer, kun je gelijk de bergen in en een leuke rodelbaan naast het hotel gelegen, ook kun je met een step de berg af.

Het hotel is modern, maar gezellig. Zwembad met schitterend uitzicht. Heerlijk ontbijt, diner hebben we niet in het restaurant gedaan, wel in de bar. Was erg lekker, behalve de pizza,s.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Ieder jaar komen we terug!

Anne Marie,
    18-1-2019

Het hotel ligt op loopafstand en de piste en bushalte. Alle pistes in de Zugspitz arenA zijn prima te bereiken. Ook het treinstation ligt op loopafstand. Het hotel is prima om te verblijven . Heerlijk eten en een fantastische wellness. Wij komen hier steeds weer terug.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Elk jaar geweldig!

M@rieke,
    17-1-2019

Groot typisch Oostenrijks hotel, met binnenzwembad & - sauna en een bubbelbad op 't dak! Heerlijk a la carte gegeten daar. We verblijven er jaarlijks met onze vriendengroep tijdens een lang weekend wintersport.

Gereisd met vrienden in maart 2018