• Aanwezig in kamer/huis

Sorteren

hotels Lenzkirch-Kappel-Saig (Zwarte Woud)

Reviews over Lenzkirch-Kappel-Saig (Zwarte Woud)

keurig hotel

B.Rigbers
    12-7-2017

keurig hotel op een rustige locatie, weg van de drukte van bijvoorbeeld het toeristische Titisee Neustadt. Vriendelijk en net personeel. Ontbijt is goed verzorgd en voldoende. Restaurant is gesloten. Heerlijk eten bij nabijgelegen hotel Ochsen.

Super hotel !

Goossens
    18-3-2017

Dit is een 3 sterren hotel voor ons iets meer. Het hotel is wel een oudere stijl maar zeer proper. Onze kamer was met een zithoek en balkon . Waar we in de voormiddag konden genieten van de zon. Heel vriendelijk personeel. Eten alles ok . Ontbijt niks ontbrak. Wij hadden halfpension keuze uit 3 schotels voor ieder wat wils. Wifi aanwezig ook op de kamer zonder betaling. Zwembad en sauna in perfecte staat. Heerlijk warm op de kamers . Bed : goede matras . Voor wandelaars aan te raden ! Prachtige omgeving !

redelijk hotel, maar niet altijd even gastvrij !

Renzo Van Meulebroeck
    12-3-2017

Op de accommodatie valt niets op te merken, de kamers zijn vrij ruim en goed onderhouden.

Het ontbijtbuffet was uitgebreid en lekker, net zoals het avondeten.

Tijdens de carnavalsperiode sta je hier als gast absoluut niet centraal. De plaatselijke carnavalisten kregen hier letterlijk een voorkeurbehandeling waarnaartoe hotelgasten zich moeten aanpassen (Vb.hotelgasten moesten ''plaats" maken voor lokale carnavalsgroepen, en dienden reeds om 17 u te komen eten en kregen hiervoor slechts amper 1 uurtje tijd, ook kwamen de ''luidruchtige en beschonken'' carnavalisten mee aan de tafel zitten tijdens het eten wat als zeer storend ervaren werd. Carnaval kan leuk zijn voor de plaatselijke bevolking, maar het hotel zou MEER rekening moeten houden dat het gedrag van sommige carnavalisten niet storend mag zijn voor hun gasten...

Ik zal misschien ooit nog naar dit terugkomen, maar zeker niet in de carnavalsperiode !!!

we zouden niet meer gaan

ceuppens ingrid
    10-3-2017

we kregen een kleine kamer , maar hadden wel een tweepersoonskamer geboekt

gezellig verblijf

gezellig hotel
    7-3-2017

We hebben met een groep kinderen in het hotel gelogeerd om in de omgeving te skiën en snowboarden. De medewerkers waren heel vriendelijk naar de kinderen toe. Als een kind bepaald eten niet lustte waren ze meer dan bereid iets anders apart voor het kind te maken.

De kamers zijn erg mooi. Na een dag actief skiën kon je heerlijk warm douche.