• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Leibnitz

Reviews over Leibnitz

• 7Colin08-05-2014

Leuke tussenstop

Leuk plaatsje met mooie natuur. Ik heb er heerlijk hardgelopen, maar wij vinden het iets te rustig voor een langer verblijf.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

juli 2013

• 7Sven30-08-2013

Bezoekje waard

Leuke resto's. Goed om te fietsen en wandelen of geocachen. Fijne wijngaarden en proeverijen. Gezapig lijkt me een goede omschrijving.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 7Omgeving
    • 4Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 8Annemarie21-10-2012

Mooi dorp, met een gezellige centrale hoofdstraat

Leibnitz is een prima stop op weg naar Oostenrijk en Kroatie. In de centrale hoofdstraat aardig wat winkeltjes en een Spar supermarkt. Er is een goed fietspaden netwerk in het gebied.

• 8Cultuur
    • 8Omgeving

juli 2012

• 0jackievandepol23-01-2012

Schattig stadje

Leuke en verzorgde plaats. Prima als uitgangspunt voor prachtige fietstochten in de omgeving, leuke winkeltjes en lekkere restaurantjes. Schoon, opgeruimd en erg aardige mensen. Niet te druk, geen overdosis aan toeristen en in de plaats zelf een enorm en mooi zwembad met alles d'r op en d'r aan. Gewoon heen gaan, je zult er geen spijt van hebben!

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Harald Böhm06-10-2011

Leibnitz, das Tor zum süsteirischen Weinland

Leibnitz liegt nach einer ca. 20 min. Autofahrt südlich von Graz. Die nette Gestaltung des Hauptplatzes gibt der Stadt eine angenehme, sogar etwas südliche Atmosphäre. Das mag auch daran liegen, dass Leibnitz im Sommer häufig der Hitzepol von Österreich ist. Von hier aus ist es dann ein Katzensprung bis zu den Hügel im Umland, wo die berühmten südsteirischen Weinanbaugebiete liegen. Ob Kitzeck, Gamlitz oder Leutschach, alles ist leicht erreichbar. Dafür ist das Nachtleben schon dürftig, aber vielleicht liegt es auch daran, dass mit einem Glas süsteirischen Wein in der Hand, ein großer Rummel nur stören würde...

• 3Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 10laura19-12-2010

Leibnitz ist eine reise wert!

JEDER sollte einmal nach leibnitz es hat uns sehr sehr gut gefallen.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur