• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Le Havre

Reviews over Le Havre

• 5Van Ranst Hans07-09-2017

Geen aangename stad.

We hadden hier een stop met het cruiseschip. Er heerst geen aangename sfeer in de stad, de stad is volgebouwd met allemaal lelijke appartementsgebouwen in dezelfde stijl. De hoge kerk in de stad is wel de lelijkste die ik ooit gezien heb. Het stadhuis is al even lelijk. Aan de plezierhaven is ook geen aangename sfeer. De stad heeft echter wel nog 2 mooiere kerken, maar daar stopt het dan ook. We waren tevreden toen we terug op het cruiseschip waren. Ik zou hier zeker niet weer naartoe gaan.

• 5Cultuur
    • 1Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2017

• 9David17-11-2016

Leuke en aangename stad

Aangename stad en goede uitvalsbasis om Normandië te leren kennen.

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in november 2016

• 6Cadet25-07-2016

ville industrielle

Le havre est une ville reconstruite avec un style bien à elle. Personnellement pas le mien. Sa plage et très belle mais j'y ai des souvenirs de jeunesse et surtout à Saint Adresse.

• 5Zorg voor natuur

juli 2016

• 7chantalf15-02-2016

le havre

Ville reconstruite par A. PERREY inscrite au patrimoine de l'UNESCO.

• 7Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in februari 2016

• 7Jacqueline Kasius27-08-2014

Geen bruisende stad.

Op zondag zijn veel restaurants gesloten. Geen typisch winkel- of uitgaansgebied.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Sfeer in stad
    • 6Stranden

augustus 2014

• 9Allegaert Nadine17-06-2014

super

super lekkere restaurantjes langs de kustlijn

• 9Uitgaanslevenn
    • 7Stranden
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2014

• 7Kris De Clercq27-04-2014

Bezienswaardigheden buiten Le Havre

Het bezoek aan andere plaatsen zoals Point du Hoc, Omaha beach, Etretat etc is de moeite waard, Le Havre zelf interesseerde ons minder.

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 8Stranden
    • 8Zorg voor natuur

januari 2014

• 7Eva20-08-2012

Leuke stad

De perfecte stad om van hieruit zowel de landingsstranden als de kliffen te bezoeken. Ook het stadje zelf biedt leuke dingen!

• 10Omgeving

Gereisd met partner in augustus 2012

• 6Sabrina13-08-2012

Net niks...

Le Havre is een leuke plaats, maar er is niet heel veel te doen. Het is ook absoluut niet op het toerisme gericht, er is geen mens die Engels spreekt, 's avonds is er geen bar of strandtentje waar je gezellig wat kunt drinken. Er zijn meer dan genoeg eettentjes en boulevards, maar vóór 19.00u kun je helemaal niets te eten krijgen. Als je 's avonds bij een eettentje op het strand iets wilt drinken, kun je of een half uur op je bestelling wachten, of je krijgt gewoon niets. Van de 3 avonden dat we daar waren is het niet één keer gelukt om fatsoenlijk een drankje te nuttigen op de boulevard 's avonds. Daarnaast bestaat het strand uit hele grote kiezels en zijn er geen ligbedjes te huur. In de stad zelf waren veel boetiekjes gesloten ivm vakantie,.

• 1Uitgaanslevenn
    • 6Sfeer in stad
    • 4Stranden

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 7arija08-06-2012

drukke havenstad

Ik vind Le Havre qua sfeer wel iets weg hebben van Rotterdam. De haven, dokken, zeeschepen en marinesfeer is er zeker indrukwekkend. Leuke stranden en een promenade. Een plaats om eens te gaan kijken, maar op vakantie gaan? Nee, dat niet.

• 7Omgeving
    • 8Sfeer in stad