Sorteren

hotels Le Havre

Reviews over Le Havre

Geweldig en een prachtige omgeving.

Cornelis mireille
    3-2-2018

Ik kan niets afkeuren we hebben volop genoten van onze 5 dagen alles was dik in orde.

Christel Bras, General Manager, 7-2-2018

Dear Cornelis_Mireille,

Thank you for the great review of our hotel.

See you soon at the Novotel Le Havre Centre Gare.

Sincerely,

Christel Bras, General Manager

Goede uitvalbasis voor de het gebied over de Seine

Jacqueline Kasius
    27-8-2014

Hotel Carmin is een stadshotel in een stad zonder een echt hart, maar op een prima locatie t.o.v. het strand, wat restaurants en bezienswaardigheden. Het personeel is super vriendelijk en het wordt bijzonder gewaardeerd als je Frans spreekt, maar de eigenaar spreekt ook prima Engels. Het ontbijt is goed maar een gekookt of gebakken eitje of afwisseling in het beleg zou het helemaal goed maken. De kamers zijn schoon en van alle gemakken voorzien, in hoogzomer mis je denk ik wel de airco. Het is wel een wat ouder hotel.

Goed verzorgd hotel !

Linda
    15-8-2014

Klein en verzorgd hotel met persoonlijke service , vriendelijke en hulpvaardige eigenaars. Gelegen langs grote weg , (weinig last van) in een veilige buurt. Op 10 minuten wandelen van strand en centrum. Goed ontbijtbuffetje , dat steeds bijgevuld wordt , ook wanneer je als laatste komt . Kamer is klien maar zeer proper , wel warm op de kamer , geen airco. Dit is dan ook ons enige minpunt . Wij verbleven 4 nachten in augustus .Geboekt via touroperator , goede prijs/kwaliteit verhouding. Een aanrader .