Sorteren

hotels Le Havre

Reviews over Le Havre

Super gezellig klein hotel.

Rolf en Chantal
    16-11-2018

Superlocatie direct in midden van de stad. Klein en absoluut gezellig. Schoon, aardige receptie, goede prijs. Voor gehorige kamers liggen oordopjes klaar. Uitgebreid ontbijt.

Absolute aanrader.

Geweldig en een prachtige omgeving.

Cornelis mireille
    3-2-2018

Ik kan niets afkeuren we hebben volop genoten van onze 5 dagen alles was dik in orde.

Christel Bras, General Manager, 7-2-2018

Dear Cornelis_Mireille,

Thank you for the great review of our hotel.

See you soon at the Novotel Le Havre Centre Gare.

Sincerely,

Christel Bras, General Manager

Prima voor nacht

De Jonge
    28-7-2017

Prima hotel, parkeergelegenheid in garage. Vriendelijke mensen. Hotel is onlangs ge restyled. Netjes en verzorgd. Wij op doorreis met 2 kleine kinderen en dus oké. Eten in restaurant ( pizza/ pasta) moet je echt niet doen. Heel slecht. Kortom slapen en verblijf prima, eten schande. Ontbijt kunnen we niet beoordelen.

Leuk en aangenaam

David
    17-11-2016

Zeer proper hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer en ontbijt volledig in orde. Goede prijs- kwaliteitverhouding. Het hotel was goed gelegen tussen strand en centrum.

typisch frans hotel

hans
    14-8-2015

douche's redelijk, ligging perfect, wifi goed, ontbijt goed, personeel geen woord engels, al met al n'typisch frans hotel, goed voor 1 nacht (doorreis