• Type accommodatie

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

hotels in Lazise

Reviews over Lazise

Even een tussen vakantie van 2 weken.

Familie Ansems, 19-8-2017
    Mooie kamers en goed ontbijt, verzorgd door vriendelijk personeel. Goed verzorgde kamers, welke iedere dag schoongemaakt worden. Mooi uitzicht op de omringende bergen. Mooie ligweide met buitenzwembad. Gewoon fantastisch.

Mooi en gezellig hotel

El, 31-7-2017
    Het is een mooi hotel. Kamers zijn groot en schoon. Ontbijtbuffet is goed. Zwembad is wat klein, maar prima te doen. Ligging van hotel is goed. In de buurt van restaurants en leuke plaatsjes.

Het verblijf was weer goed.

Joke Klop, 18-7-2017
    De service wordt steeds beter. Je dient wel duidelijk te maken wat je wensen zijn en er wordt dan zeker moeite gedaan om het je naar de zin te maken. Het ontbijt wordt steeds beter in goede banen geleid, maar op de laatste ochtend regende het en dan kun je dus niet buiten eten. Dan hebben ze moeite met het organiseren. Als je dan niet redelijk vroeg bent, moet je wachten tot er plek is. Dat is dan wel even een minpuntje. Het lijkt dan wel of ze geen raad weten met de op dat moment ontstane situatie.

Altijd een heerlijke sfeer!

Esther, 22-5-2016
    We komen al jaren in Lazise en elke keer krijgen we weer het gevoel van 'thuiskomen' zodra we onder de poort door lopen. Heerlijk slenteren door de straatjes, zonsondergang boven het meer, overal terrasjes, heerlijk ijs.... Er hangt altijd een gezellige sfeer, 's ochtends, 's middags en 's avonds. Hou je niet van mensenmassa's dan kan je op woensdag beter niet naar Lasise gaan. Dan is er markt en kan je over de hoofden lopen.

Niet voor niets komen we hier al vijf jaar...

Patrick, 25-8-2015

Het Relais ligt op een heuvel die uitkijkt over het Gardameer. De kamers hebben een stille airco, nette badkamers, flatscreen TV's en een kleine koelkast. Voor onze zoon van anderhalf was het zwembad ook heerlijk, hij kon hier zelf in- en uitklauteren en de watertemperatuur was prima.

Wij werden direct ontvangen alsof we bij onze eigen familie op bezoek kwamen. In principe is niets te veel. Dit geldt voor alles: de kamers worden iedere dag keurig schoongemaakt, de tuin wordt goed verzorgd, het zwembad is altijd schoon en mocht er na vertrek van een gast onverhoopt een donkere streep op de muur van een kamer geconstateerd worden, dan wordt dit direct geschilderd. Ontbijt is ook prima verzorgd met verse broodjes, vers fruit, verse salami en verse cappuccino.

Niet voor niets komen wij al vijf jaar heel graag bij het Relais. Riccardo, Elisabetta en Luisella en hun personeel bezorgen ons altijd een fantastisch verblijf.

Lazise scoort een 8,6 uit 10, op basis van 534 reviews