hotels in Laval

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Laval

Reviews over Laval

• 8Mary Noordoven25-02-2010

Laval leuk stadje

Laval, La Mayenne, Suzanne, St Denis D'anjou en Saulges zijn leuke stadjes om heen te gaan. Wij hebben daar een fietsvakantie gehad, bagage werd naar het volgende hotel gebracht dus alleen maar fietsen. Je waant je af en toe in een schilderij! Het is er héél stil.

• 7Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in mei 1987

• 8Andrew25-03-2009

Leuke regionale stad

Laval is een sympathieke regionale stad. Het oude centrum is compact, overzichtelijk en leuk om doorheen te wandelen. Om in het centrum alles rustig te bekijken is een dagdeel of een etmaal voldoende. Beeldbepalend is Le Vieux Chateau, dat vooral vanaf de overkant van de Mayenne-rivier in volle glorie is te zien. De eerste versie van het kasteel stamt uit 1020. Ook in het oude stadshart is de relatief kleine Cathédrale de la Sainte-Trinite de Laval te vinden. De straatjes in het stadshart zijn ideaal om te wandelen en de typische vakwerkhuizen van Normandië te bewonderen. Er zitten puntgaaf gerestaureerde gevels tussen, maar ook enkele krakkemikkege varianten. Restaurants, bistro’s en kroegen zijn in Laval voldoende te vinden.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur