Laugarvatn

hotels in Laugarvatn

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Laugarvatn

Reviews over Laugarvatn

• 10Kristoffer02-07-2012

Fantastisk sted / Amazing place

Et veldig bra reisemål for folk som ønsker og slappe av, og samtidig oppleve de mest kjente severdighetene i Island. Det er kun en 20 - 25 minutters kjøretur til Geysir og Gullfoss // A very good choice for people that wish to relax, and at the same time wanna see the most famous things in Iceland. Its only a 20 - 25 minutes drive to Geysir and Gullfoss (The Golden Falls Waterfall)

• 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

Alleen gereisd in mei 2012

• 8George25-06-2011

Klein dorpje

Hier sloten we op de caming onze drukke dag af na bezichtigingen aan 0.a de geysers en de Gulfoss atervallen, mooie rhyoliet bergen die prachtig kleurden in de avondzon.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 1986

• 7Rinus02-02-2011

Vakantieplaatsje

Laugarvatn is een dorpje gelegen temidden van heuvels waar veel vakantiehuisjes zijn gelegen, het dorp heeft aardig wat voorzieningen zoals supermarkt en benzinestation. De omgeving kenmerkt zich door enkele belangrijke bezienswaardigheden, ten oosten van het dorp liggen de schitterende Gullfoss waterval en de Strokkur geyser die echter minder spectaculair is dan we ons hadden voorgesteld. Ten westen van Laugarvantn ligt het Thinviller Nat. Park met het fraaie dorpje met historische houten huisjes en de fraaie Allamannagja kloof, waar het eerste parlement van IJsland bijeen kwam

• 9Omgeving
    • 6Sfeer in stad