• Aanwezig in kamer/huis

Sorteren

Reviews over Lanterna (bij Porec)

Supergeweldige vakantie!

Diana
    17-8-2015

Alles was geweldig: het eten, het hotel, de omgeving, de zwembaden ( konden gewoon met balletje spelen en met krokodil in zwembad ;-)).

Kindervriendijk en zeer commercieel

Robert
    11-7-2015

Mooi resort met vriendelijk personeel! Het eten is ook goed! De kamers zijn echter heel matig (oud vies bed, gaten in de gordijnen) en All Inclusive light is wel heel erg light. Sapje bij ne ontbijt? Trek je portemonnee maar. Na 14.00 betaal je voor alles (met uitzondering van het avond eten tussen 18.30 en 20.30).

Wil je om 15.00 wat drinken? Dan betaal je drie euro voor een ijsthee. Je betaalt vijf euro per glas wijn. Eten begint vanaf een droge oude croissant a 1,50.

Ze probeerden bij heel veel dingen geld uit je zak te kloppen met prijzen die hoger liggen dan de Nederlandse prijzen. Dat is gek voor een oost Europees land.

Alles is verder erg Duits georiënteerd. Toen wij er waren was ook zeker 95% Duits. Het is dan vanzelf en logisch wellicht dat dat altijd de taal is waarin je wordt aangesproken. De meeste Kroaten lijken echter liever Engels te praten dus dat is geen probleem. Vermaak voor kinderen is zeer goed, zwembaden zijn goed en het strand is heel dichtbij.