Reviews over Längenfeld

Een mooi hotel met goede service.

SvLimpt,
    31-10-2018

Wij zijn hier een week verbleven met onze zoon van 3 jaar. Het is een mooi hotel met leuke faciliteiten. Het zwembad is niet heel groot maar goed genoeg om even wat baantjes te trekken. Op 5 min rijden ligt een groot zwembad, Aquadome, dit is werkelijk fantastisch. Groot en voor ieder wat wils, heerlijk warm water en een groot kindergedeelte.

Het ontbijt en diner in het hotel zijn goed en lekker. Jammer is dat ze niet een apart kindermenu hebben. Pas na een paar dagen kwamen we erachter dat onze zoon ook gewoon van “de kaart” kon kiezen (schnitzel, spaghetti enz) dit was een uitkomst.

Er werd elke dag schoon gemaakt en omdat we een slaap en woongedeelte hadden, was dit ideaal met onze zoon die s avonds gewoon kon slapen. In de zomer krijg je hier een premium card bij en dit is een hele mooie bijkomstigheid. Hierdoor hebben we meer en vaker wat ondernomen.

Kortom; een hele fijne vakantie in een goed hotel. Zeker de moeite waard!

Geweldig

Timmer,
    20-9-2018

Genoten van een heerlijk verblijf. Verbleven in een nieuwe luxe suite. Zowel het ontbijt buffet als diner zijn grandioos. Tevens de mogelijkheid om gratis gebruik te maken van het Aqua Dome is geweldige service.

fantastisch

B.C.J. KORTHAGEN,
    13-9-2018

Na 3 jaar onderbreking weer terug naar RITA!! Voor de 16 e keer!!

Maar nu met het vliegtuig.!!

Ontvangst was formidabel!! Zo ook het eten,slapen,medewerkers etc etc.

Klapstuk was het optreden, ivm ons 50 jarig huwelijk, van de "Pfunds Kerle ".

Dus voor de 17e keer??????? Naar Rita !!!!!!!

Echt een leuk hotel!

Joyce Velgersdijk,
    22-8-2018

Leuk hotel in een liefelijk dorpje. We waren er in de zomer. Wij hadden het appartement. Wouw wat groot was dat, echt heel netjes en alle ruimte. Prachtige badkamer. Hele vriendelijke mensen. Ontbijt was prima, en avond eten met keuze van de kaart was super. Er zat een gratis kaart voor zo vaak je wilde naar Aqua Dome, echt een super pluspunt. Minpunt was dat de drankjes wel duur zijn. Lekker gefietst en met de liften omhoog geweest. Met 2 jongens van 17& 14 hebben we 4 leuke dagen gehad.

pracht hotel

Mertens René,
    17-8-2018

een pracht van een hotel, zeer goede ontvangst , zeer goede keuken , perfecte bediening , een wellness als een droom , gewoon prachtig