Sorteren

Reviews over Längenfeld

Geweldig

Timmer
    20-9-2018

Genoten van een heerlijk verblijf. Verbleven in een nieuwe luxe suite. Zowel het ontbijt buffet als diner zijn grandioos. Tevens de mogelijkheid om gratis gebruik te maken van het Aqua Dome is geweldige service.

fantastisch

B.C.J. KORTHAGEN
    13-9-2018

Na 3 jaar onderbreking weer terug naar RITA!! Voor de 16 e keer!!

Maar nu met het vliegtuig.!!

Ontvangst was formidabel!! Zo ook het eten,slapen,medewerkers etc etc.

Klapstuk was het optreden, ivm ons 50 jarig huwelijk, van de "Pfunds Kerle ".

Dus voor de 17e keer??????? Naar Rita !!!!!!!

Echt een leuk hotel!

Joyce Velgersdijk
    22-8-2018

Leuk hotel in een liefelijk dorpje. We waren er in de zomer. Wij hadden het appartement. Wouw wat groot was dat, echt heel netjes en alle ruimte. Prachtige badkamer. Hele vriendelijke mensen. Ontbijt was prima, en avond eten met keuze van de kaart was super. Er zat een gratis kaart voor zo vaak je wilde naar Aqua Dome, echt een super pluspunt. Minpunt was dat de drankjes wel duur zijn. Lekker gefietst en met de liften omhoog geweest. Met 2 jongens van 17& 14 hebben we 4 leuke dagen gehad.

Goede prijs kwaliteitsverhouding

Haagen
    9-8-2018

Autenthiek Oostenrijks hotel boven op een berg ver van de drukte waar vele mooie wandelingen beginnen.

Hotelmanager Mandy is de vriendelijkheid zelve.

Kamers zijn schoon,bed slaapt heerlijk en de douche is krachtig en lekker warm.

Diner en ontbijt zijn gezien de prijs van het hotel boven verwachting.

Goede kwaliteit, niet vet maar gezond en afwisselend.

Ook wordt er steeds aangevuld.

Smiddag is er ook nog koffie en thee met verse cake. Kortom zij hebben een zeer goede kok en vriendelijk personeel.

Hotel is idyllisch gelegen en toch dichtbij allerlei activiteiten en de pistes.

Een aanrader.

fantastisch ontzorgd.

Karin
    27-11-2017

Top hotel. Is misschien iets verder van het gebied, maar de gratis skibus stopt letterlijk voor de deur.

En het half pension is perfect. Goede kwaliteit en a la carte wat je niet vaak ziet.