Lang Tengah Island

hotels in Lang Tengah Island

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Lang Tengah Island

Reviews over Lang Tengah Island

• 8Gertjan21-09-2014

Mooi maar overal dood koraal

Het koraal is overal zo goed als dood. Zwemmen vanaf het strand is onmogelijk ivm dood koraal wat al gelijk begint en tot ver in de zee doorgaat.

• 9Omgeving
    • 1Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2014

• 6Polk31-07-2011

Strand en water mooi, resort Redang slecht!

Wij (koppel 27jaar) verbleven zomer 2011 2 dagen op dit eiland. Omdat de overige resorts volgeboekt zaten, verbleven wij in het "Redang resort" op Lang Tenah.

Het positieve van deze plek is het zachte witte zand/strand met helder water. Maar door de zeer negatieve ervaring van het resort en ook enigszins van het snorkelen (vooral omdat we al super mooi hadden gesnorkeld bij de Perhentians) zullen wij nooit terug keren naar Lang Tenah.

Redang Resort is een plek met kleine, niet heel schone kamers zonder airco met over algemeen vies eten wat op standaard tijden klaar staat in bakken (ontbijt 7-8, lunch 12-13 en diner 19-20u). Door het enorme aantal aanwezigen (90% chinese tieners) en het slecht gehumeurde en totaal niet vriendelijke personeel voelde het aan als een slecht groep 8 kamp...

Snorkelen met 60 man tegelijkertijd waarbij de vissen worden gevoerd is ook niet leuk. Daarnaast was het minder mooi dan bij de perhentians (onze ervaring dan).

Dus advies: Niet naar Redang op TL.

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 7Omgeving
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2011

• 10manouk06-12-2008

Geweldig eiland!!

Wij zijn 3 dagen naar Lang Tengah geweest en vonden dit een geweldige plek qua stranden en natuur. We hebben gedoken en super mooie vissen en riffen gezien. Ook hebben we een kano gehuurd en rondom het eiland gevaren (+/- uurtje varen)en onderweg gesnorkeld. Leek wel of je, je hoofd in een aquarium deed. Stranden en natuur zijn erg ongerept en het eiland is super rustig. Wij waren in sept en liepen vaak als enige op het strand,super romantisch dus!

Wij verbleven op het Coconut resort. Dit was een super mooie hotel!

Gereisd met partner in december 2008

• 9J.H.Gabler30-06-2008

Met mijn vrouw en twee kinderen zijn wij voor 24 dagen op Lang Tengah geweest om te luieren en te duiken. geweldig mooi boven water maar nog mooier onder water. Hebben er echt genoten! Zijn er in oktober geweest met het begin van de moesson, maar dat mocht de pret niet drukken. Na een paar uur was het weer mooi en helder. Veel vis waaronder veel haaien. Een aanrader!! Nel en Jan.

• 4Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd in juni 2008

• 9Wim en Marjan03-10-2006

Wij zaten in D'Coconut Lagoon, oude vleugel. Het was er heerlijk en de mensen doen erg hun best om je het vooral naar 't zin te maken. De nieuwe vleugel is ook af en ziet er goed uit. Het strand was prachtig! Hebben prachtige varanen, en bij het snorkelen veel haaien gezien.

• 9Omgeving

Gereisd met partner in september 2006

• 9Nora21-09-2006

Wij hebben sinds ons bezoek aan Pulau Lang Tengah, begin september 2006, ons hart eraan verloren. Wat een geweldig mooie combinatie van natuur en zee. Ons resort het Coconut resort, was een prima resort om te verblijven op dit eiland.(qua ligging, eten, service en kamer) Dit eiland ga je heen om even totaal weg te zijn van de bewoonde wereld. Totale rust ervaren op dit eiland in een prachtige omgeving. Rit naar het eiland vanaf Merang duurde bij ons ong 30 minuten, reistablet aanbevolen!!

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

Gereisd in september 2006

• 7Michel03-08-2006

Dit is een heel klein eiland, in 40 min. te bereiken van Perhentian Island. Cococnut resort is een prima stek. Al kan het hier en daar een opknapbeurt gebruiken. Er is behalve dit, helemaal niks. Slaap je daar dan eet, drink, zon en snorkel je ook daar. Geen uitgaansleven dus! Een verblijf van 4 dagen is dan ook genoeg. Het strand is heel klein en biedt ruimte voor 10 zonaanbidders, zwembad is prima en ook lekker verkoelend.

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur