• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Lampang

Reviews over Lampang

• 9chantalvld15-05-2013

hele leuke plek

met de groep zijn wij eerst naar een olifanten farm geweest. deze farm is van de staat zelf, dus hier worden de olifanten goed behandeld. je kunt ze aaien en voeren. ook is er mogelijkheid om op de olifant te rijden, maar dat vind ik een beetje zielig. De souvenirs zijn net zo duur als normaal, maar het geld wordt gebruikt voor de olifanten. Ook is de parasol fabriek een aanrader. Je kunt daar zien hoe de parasols en waaiers worden gemaakt (nog steeds op traditionele wijze) en je kunt hier ook een parasol kopen en laten schilderen door de artiesten (voor nog geen 5 euro heb je een hele leuke souvenir)

• 9Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in april 2013

• 8marjo10-02-2011

Charmante, provinciale sfeer

Voor wie niet van de drukte houdt maar wel van locaal Thailand. Leuke weekendmarkt in straatje met stijlvolle oude huizen vlakbij de rivier. Mooie tempel buiten het stadje (Wat Phrathat Lampang Luang). Olifantenziekenhuis buiten Lampang, goed project.

• 8Cultuur
    • 8Omgeving

juli 2010

• 5Truus en Jan17-02-2008

Niet veel te beleven in deze stad. Leuk voor een nachtje als je op doorreis bent, maar vooral ook niet langer blijven. Ritje met paard en wagen (koets) is wel aardig. Deze kan je langs de bezienswaardigheden rijden (welke niet echt heel bijzonder zijn).

• 5Cultuur
    • 5Omgeving