Lakes Entrance

We hebben een aantal aanbieders voor Lakes Entrance voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Lakes Entrance voor je op een rij gezet:

Reviews over Lakes Entrance

Compleet huis met alles erop en eraan!

Raymond,
    24-3-2012

Compleet huis (4) met alles erop en eraan voor de prijs van een motelkamer!

Twee slaapkamers, een met twee 1p en de andere met een prima 2p boxspring (inclusief electrsche deken). Badkamer is voorzien van douchecabine, tevens is er een aparte badkamer met een groot bad met waterjets.

De keuken is voorzien van vaatwasser, wasmachine en droger. In de woonkamer 2 2p leren banken en een eettafel. Ook is er een veranda en een carport. Voor al het water wordt er regenwater gebruikt. Tevens is er een gemeenschappelijke spa, bbq en lounche met fireplace. Geen safe, gelegen buiten het dorp aan een doorgaande weg.

Gereisd met partner in november 2011

In de omgeving van het haventje

Grietje,
    8-8-2010

Normaal gesproken is het een en al bedrijvigheid in en rond het haventje. Deze dag was het koud en waaide hard. Zelfs het binnenwater was roerig. Het sloeg zo af en toe over het muurtje.

Hotel is niet zo groot, maar wel een net hotel, met standaard kamer.

Wij hebben bij RSL club gegeten. Genoeg restaurants in de buurt, veel dicht omdat het maandagavond was.

Gereisd met partner in oktober 2001

Een hele aparte lokatie, mooi uitzicht over het meer, een

Rob van der Poel,
    3-2-2008

Een hele aparte lokatie, mooi uitzicht over het meer, een kanotochtje over het meer (kano's gratis beschikbaar) erg leuk.

Geen diner, maar het ontbijt maakt alles goed.

Zeer vriendelijke eigenaars.

Kortom, als je in de buurt van Lake's Entrance bent, een absolute aanrader.

Gereisd met partner in februari 2008

Kleinschalig hotel met zeer prettige kamers met een over

Rob van der Poel,
    28-4-2007

Kleinschalig hotel met zeer prettige kamers met een prachtig uitzicht over het meer.

Geen avondeten. Er zijn resaurants genoeg in de buurt. Als je daar bent moet je zeker met de kano (gratis voor gasten) een tochtje over het meer maken. Het onbijt is uitstekend. Zeer aardige en enthousiaste eigenaars.

Echt een aanrader!!

Gereisd met partner in februari 2004