We hebben een aantal aanbieders voor Laganas voor je op een rij gezet:

Reviews over Laganas

Goed hotel

Guus,
    18-8-2010

Het is een leuk hotel met betrokken eigenaren die je altijd vriendelijk helpen. Het hotel ligt rustig. In het plaatsje Laganas is alles maar dan ook alles toegespitst op de Engelse toerist, d.w.z. veel lawaaierige pubbs, bars tot de gebruikelijke stipteasetenten. Veel Engelse jeugd. Niet wat we zoeken en dus nooit meer. Het ontbijt in het hotel kun je geen ontbijt noemen, 2 soorten jam met stokbrood of toast. De koffie is niet te drinken en de waterige "Jus dórange" ook niet. We namen zelf beleg mee, dan heb je tenminste nog iets. Maar ook vaak overgeslagen.

Gereisd met partner in juli 2010

schoon hotel vriendelijk eigenaren en personeel

Linda Hollander,
    17-6-2010

hotel pallas is een heel net en schoon hotel prima kamers in een voor ons mooie en rustige omgeving, naar het centrum is 8 min.lopen en naar het kleine drukke strandje is ongv.12min.Het ontbijt was prima croissants,gesneden stokbrood en je kon zelf toast maken.Engels ontbijt kon worden bijgekocht,er was koffie,thee en jus d orange.Zwembad en terras was prima wij vonden de muziek hard staan.

Gereisd met partner in Tue Jun 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goede ligging

A. de Fijter,
    10-9-2007

Goede ligging. Eenvoudige maar schone kamers. Het zwembad is erg mooi al is het strand nog mooier, waardoor wij bijna niet bij het zwembad lagen. Behoorlijk minpunt zijn de zeer gehorige kamers en de vele luidruchtige Engelse. Deze combinatie maakt dat je weinig zult slapen.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer eenvoudig maar gezellig familiehotel

Suzanne de Later,
    17-5-2005

Zeer eenvoudig maar gezellig familiehotel. Het zijn kleine kamers maar je hebt er alles wat je nodig moet hebben. Het ontbijt is niet denderend dus daar hoef je niet veel van te verwachten. Daarintegen is de service erg goed, de familie doet er alles aan om het naar je zin te maken. In het hotel zitten voornamelijk Engelsen en Nederlanders.

Gereisd anders in Tue May 17 2005 16:32:14 GMT+0000 (UTC)

Het is een zeer gezellig hotel,vooral de bar bij het was

Fam Gerritsen,
    6-1-2005

Het is een zeer gezellig hotel,vooral de bar bij het zwembad was prima.Het personeel is vriendelijk en gastvrij.

Gereisd anders in Thu Jan 06 2005 23:34:20 GMT+0000 (UTC)