Sorteren

Reviews over Laganas

Carin Raaijmakers
    17-8-2018

Er is niks op dit hotel aan te merken. Alles tot in de puntjes geregeld. In een woord super. Een autotje huren is een aanrader op dit eiland. Iedereen die hier heen gaat, gaat een mooie tijd tegemoet.

Fantastisch hotel & eiland

Mitchell Van Lieshout
    17-8-2018

Wij zouden het echt aanbevelen naar dit hotel te gaan. Alles tot in de puntjes geregeld. Het hele hotel ziet er keurig uit. Zeer mooie en strakke kamers. Deze worden elke dag netjes schoongemaakt. Ook het zwembadwater word 3x per dag getest. Savonds zitten er altijd 2 mannen de randjes te schrobben dat deze ook netjes blijven. We hadden een swim-up kamer. Dit maakt het toch net wat extra af. We keken uit op het zwembad waar alles te doen is dit was top! De eerste dag waren we benieuwd naar handdoek leggen bij het zwembad. Hier was geen sprake van. Ja om 9 uur mocht je er gaan liggen, en dan druppelen de mensen rustigaan richting de bedjes. Prima dus. De bedden aan het zwembad lagen super fijn. Het restaurant zag er keurig netjes uit. Voor ieder wat wils en elke dag wat anders. Dus het was zeer gevarieerd. Het hotel ligt op loopafstand van een levendig centrum. Waar veel Engelse drinken. Maar hier heb je totaal geen last van. AANRADER!

Richard
    15-8-2018

Janno Beach is in één woord fantastisch, Kostas en Melanie doen er alles aan om je verblijf zo prettig mogelijk te maken. Appartement is sober maar je bent hier altijd buiten. Strand voor de deur, eten is fantastisch en wil je wat weten willen ze je altijd helpen. Auto huren, even aan Kostas vragen en de volgende dag staat er één voor de deur tegen een prima prijs! Heerlijk eten en na afloop altijd een extra borreltje of cocktail. We zijn hier net 2 weken geweest met onze 2 tieners maar ik begrijp dat er mensen zijn die hier elk jaar terugkomen. Wil je drukte ga je op het strand naar rechts, wil je rust dan ga je op het strand naar links. Locatie van Janno Beach is uitstekend, we komen hier zeker weer terug!

Intiem en prima georganiseerd.

Helen
    15-8-2018

Prima verblijf. Kleinschalig en hierdoor persoonlijk en intiem.

Prima hotel

Miranda Ruijtenburg
    11-8-2018

Wij zijn net terug van 11 dagen in Hotel Castelli ; kamers zijn klein maar prima , bij een douchebeurt idd alles nat zoals al eerder hier beschreven maar dat was voor ons ook het enige minpuntje , bedden , airco en schoonmaak prima ! Personeel in dit hotel zeer vriendelijk , je kunt ze alles vragen , ontzettend lieve mensen daar. Ontbijt prima , avondeten is wel wat beperkte keuze maar hetgene dat er was vonden wij heerlijk van smaak , hebben dan ook elke avond in het hotel gegeten. Afstand naar de strandjes prima aan te lopen en naar Agios Sostis kun je over de weg of langs het strand 15 / 20 min. Mocht je handdoeken voor het strand of zwembad willen gebruiken kost je dit 3 euro ; je kunt ze ook inleveren voor schone . Iedereen doet hier zijn uiterste best om de gasten een zo prettig mogelijk verblijf te geven en dat lukt ze geweldig. Wij hebben hier ontzettend genoten op het prachtige Zakynthos !!

Laganas scoort een 7,4 uit 10, op basis van 582 reviews