Reviews over Laganas

Half april uitgestorven Laganas

Nel, 10-5-2018

Wij waren hier van 18 april t/m 25 april 2018. Laganas is volledig uitgestorven in deze periode (zie foto). Geen enkele horeca gelegenheid, hotel of bar is nog open in de omgeving, alleen Janno Beach. Dorp leek wel een ghost town. Seizoen bleek pas na 15 mei te beginnen. Op strand rijden steeds auto's om strandpaviljoenen te bevoorraden. V.a. 22 april ging er één restaurant in de omgeving open (Cool Peppers) en een (half bevoorraad) supermarktje. Excursiebureaus allemaal nog dicht.

Bij Janno Beach werkt de allervriendelijkste barkeeper ooit (Costas), eten zeer goed. Appartementen zeer summier (geen waterkoker etc), bedden erg hard. Schoonmaak zéér netjes, personeel allemaal zeer vriendelijk.

Voor ons teleurstellende vakantie omdat wij ervan houden om uit eten te gaan in verschillende restaurantjes en ergens een drankje te drinken, dat is hier dus onmogelijk in deze periode.

prima hotel

De Wit, 4-5-2018
    De ligging van het hotel was perfect. Binnen 10 minuten ben je op de strip waar je flink kon gaan stappen, en binnen 2 minuten sta je ook op het strand. De bar bij het hotel biedt goedkope maaltijden aan die best lekker zijn. Ook het personeel is erg vriendelijk en is zelfs bereid de sleutel voor je bij de receptie te houden zodat je hem onderweg niet verliest. Een nadeel is echter wel dat dit hotel niet bedoeld is als feesthotel: na 12 uur 's avonds moet het dan ook stil zijn. Daarnaast hadden wij een mierennest in onze kamer, wat toch wat minder fris was. Ook is het ontbijt niet aan te raden. Verder worden de kamers goed schoongehouden en is dit een prima en gezellig hotel om je dagen door te brengen.

Fantastische vakantie gehad

Samantha, 1-5-2018

Janno beach ligt op de perfecte locatie als je net buiten de drukke barstreet wilt verblijven.

Een klein stukje lopen over het strand langs allemaal lekkere en goedkope restaurantjes en je komt aan bij de barstreet.

Hier liepen in het hoog seizoen veel dronken jongeren maar daar merk je in het appartement niks van.

Het eten bij het appartement is super lekker!

Bij het zwembad is altijd een plekje vrij.

Zee zicht is een aanrader om te boeken!!!

Een super verblijf gehad.

Kleinschalig AI-hotel voor een lekkere vakantie

Pascale, 29-4-2018

Ligging is prima : strand met leuke tentjes om de hoek en restaurantjes en andere uitgaansmogelijkheden ook binnen handbereik .

Kleinschalig hotel, goed onderhouden, kamers keurig.

Ongezellige lounge , maar in de avond prima buiten op het terras te zitten.

Het eten is goed: vergeet niet dat je in Griekenland bent op een relatief klein eiland, het AI-concept staat nog in de kinderschoenen . Dat heeft echt z’n charme .

Maar verwacht geen grootse buffetten. Ga voor de echte Griekse keuken eens eten bij Panos of bij Mambo aan het strand !

Belangrijk is te weten dat Zakynthos tot ca eerste week mei nog “ slaapt”: er wordt hard gewerkt alles klaar te maken/zetten voor het seizoen: er is dan niks te doen. Stranden heerlijk verlaten, dat wel.

Voor ons geen Zante park hotel meer.

Blankenstein, 27-4-2018

In de periode dat wij hier waren (18/4 tot en met 25/4) was het hotel de dependance aan de overkant van de weg aan het renoveren het geen zeer ernstige geluidsoverlast gaf, want de ligweide met zonnebedden was dus 20 meter van de bouwplaats. Ook werd die week geen vuilnis opgehaald zodat de stapel met vuilniszakken van het hotel een penetrante lucht naar ons toe blies. De kamer waar wij overnachten had een twee persoons bed van de afmeting 190x190 waardoor je voeten buiten board hingen. Alles was wel elke dag zeer schoon.

Het eten was elke dag hetzelfde met een flauwe smaak en zeker niet warm genoeg. Al met al een zeer teleurstellende week voor ons. Let wel, Zakynthos is een schitterend eiland. Bij boeking wel nadenken dat pas alles in de 2e week mei daar open gaat.

Opgave van het hotel 5 sterren voor ons 3.5 ster

Laganas scoort een 7,4 uit 10, op basis van 573 reviews