Sorteren

Reviews over Laganas

De gasten allemaal tevreden houden moet motto zijn

Ger ter Horst
    12-10-2018

aangekomen om 16.25 uur op 1 oktober 2018. Mooie kamer met uitzicht op zwembad, bar en zee. Erg moe van de reis ben ik om 22.00 uur naar bed gegaan. Vanaf die tijd t/m 02.30 muziek hard, lawaai, zingen, aangeschoten gepraat/hard geroep van ca. 20 soms meezingende mensen. Het geluid kwam zelfs door mijn hele goede oordoppen. Vanaf ca. 02.30 uur ging de groep hard pratend naar hun kamers waarop men het nodig vond om nog op harde toon op de gang verder te praten. Toen nog het luid 'goede nacht geroep' en was het stil om ca. 03.00 uur. De volgende morgen gevraagd aan Kostas of dit normaal is en vaker gebeurd, reageerde hij zo van dat ik niet zo moest zeuren. Ik vroeg toen om eventueel een andere kamer. Als het de volgende dag weer zou zijn zou ik een andere kamer krijgen. Er bleken meer mensen geklaagd te hebben. Mij zag hij zogenaamd die dag niet meer. Rest is goed gegaan, je kunt er lekker eten, kamers en schoonmaak zijn in oké Start niet. Verzorgen gasten na ongeluk Slecht. Ik was uitgegleden langs de rand van het zwembad en op mijn nieuwe heup terecht gekomen. Een vinger en teen bloeden hevig en gelijk kwam een NL echtpaar mij helpen. Met servetjes en door de NL man uit z'n kamer gehaalde pleisters is het zo goed als verbonden. Melanie van Janno Beach haalde ontsmettingsmiddel en ging verder met het opruimen op meerdere plaatsen van het bloed, Want dat was heel belangrijk. Niemand moest schrikken van bloed. Belachelijk!!!! Bij haar om een verbanddoos gevraagd welke niet in hun bezit was, noch verband noch pleisters, gewoon helemaal geen verzorging van Janno Beach. Je moest maar naar het Medical Center gaan in het dorp. Omzet dat was alleen maar belangrijk!!!!

Anet
    10-10-2018

Met onze dochter van 2 jaar hebben wij 11 dagen een top tijd gehad in dit mooie hotel. Wij hadden een kamer met een prive zwembad super gaaf, maar wij vonden dit wel gevaarlijk ivm onze dochter. Eenmaal aangegeven bij de receptie begrepen ze dit meteen en kregen we een andere kamer. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam en heeft zelfs geholpen met de koffers naar de andere kamer te brengen. De kamers werden dagelijks schoongemaakt en iedere dag ook nieuwe handdoeken. Het eten was iedere dag net wat anders, kortom hebben wij een top tijd gehad hier. Wij komen zeker terug!!

Heerlijke vakantie in een prachtig goed resort.

Peter
    9-10-2018

Het is een erg mooi resort. De kamers zijn niet gehorig. De douche is heerlijk. De bedden zijn prima. Het eten is erg lekker en divers. De kamers op de begane grond helemaal links van de ingang met het zwembad aan de buitenkant van het resort zijn het beste. de kamers met privé zwembad zijn ook heerlijk. Het is 5 minuten lopen naar het strand. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Er is ruim (gratis) parkeergelegenheid naast het resort. Er is een koelkast en een (gratis) kluis in de kamer. De wifi werkt overal perfect. vrijwel alleen Nederlanders in het resort. De excursie van een dag met een boot naar o.a. de schipwreckbeach is duur. Je vaart (te) veel. Beter de korte versie van een halve dag of zelf een boot huren.

Fantastisch!

C
    8-10-2018

Alles was geweldig! Lekker eten, vriendelijk personeel en onwijs luxe opgezet. Voor ons erg leuk dat het centrum zo dichtbij was, echter als je niet van de drukte houdt krijg je hier niets van mee. Super schoon en ook fijn dat de airco zo goed als geluidloos is.

Gemoedelijk hotel

B. Steemers
    4-10-2018

Heel fijn hotel. Vriendelijk en gastvrij ontvangen. Bij aankomst in de ochtend konden we al vrij snel onze kamer betreden. Mooie kamer (swim-up), behalve de badkamer die is echt veel te klein. Ik had daar wel vooraf reviews over gelezen en dacht van ach wat maak het uit, maar wij vonden het best irritant.

Het avondeten (buffet) was toen wij er waren elke avond koud, ook als we bij aanvang kwamen.

Het restaurant beneden vonden wij een stuk beter.

Er heerst een hele gemoedelijke sfeer in het hotel onder de gasten.

Heel mooi zwembad en terras. Hotel ligt een beetje achteraf (lekker rustig) maar wel vlakbij zee en boulevard.

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad.

Wij zouden niet meer voor de swim-up kamer kiezen ivm prima/kwaliteitsverhouding, maar dat is persoonlijk.