Reviews over Laganas

Perfecte vakantie!

Jessica de Cloe,
    27-11-2018

Het verblijf was heerlijk! We zaten in hotel Poseidon Beach, en wat een top hotel was dat. In de ochtend een heerlijk ontbijt, middag en avond eten vrijwel hetzelfde. Overdag heerlijk luieren aan de zee die in de bijna in de achtertuin lag, en in de avond entertainment bij ons hotel. En daarna natuurlijk de stad in!

Perfecte vakantie!

Te duur geworden

Carolus,
    18-11-2018

Het hotel beviel zo goed dat we besloten om in 2019 terug te gaan.

Hebben ze de formule veranderd, naar all inclusieve.

Betaalde we dit jaar € 1500 , 15 dagen half pension (2 personen)

Volgend jaar wordt dit € 2200 15 dagen all inclusieve (2 personen}

En dat is het ons niet waard.

Gezien de faciliteiten is er voor die prijs wel wat beter te krijgen.

Jammer.

Paradise

Irma,
    13-11-2018

Prachtig hotel, 2x per dag kwamen ze schoonmaken. Heerlijk uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel. Receptioniste spreekt Nederlands. Gelegen direct aan het strand van Laganas. Aanrader om te gaan eten is Restaurant Horizon, eveneens gelegen aan het strand. Excursies kan je boeken in het dorp zelf, goedkoper dan wanneer je het doet via de reisorganisatie. Kan je de helft schelen. Mooi eiland. Boek je een excursie naar Navagio beach, denk dan aan waterschoenen. Het is namelijk een kiezelstrand. Wij hebben 2 excursies geboekt. 1 eilandtour (met een bus) en 1x eilandtour over het water met als bestemmingen Navagio beach, blue caves en de caretta schildpadden. Echt een aanrader!

Morgen weer!!

sytze,
    10-11-2018

Herstvakantie met de kinderen beide 18+. Het seizoen was al afgelopen op Zakynthos, dus geen gillende , zuipende en lawaaierige Britten . Wij kwamen echt voor de natuur, het mooie weer en even lekker als gezin samen vakantie te vieren.

Er was nog genoeg te doen op het eiland, helaas geen zeeschildpadden gezien, het was een superweek. Alleen de grote aardbeving was even schrikken. Kostas + medewerkers hebben ons super verzorgd, top! Bedden zijn inderdaad hard, maar dan ligt je eigen bed na de week weer extra lekker!!………..

Prima hotel wanneer je niet te veel verwacht.

Polman,
    5-11-2018

Leuk hotel met een goede ligging. Direct aan het super mooie zandstrand en dicht bij leuke restaurants. Het eten in het hotel zelf was prima, niet te veel van verwachten en dan is het ontbijt en de lunch goed te doen. Het avond eten viel ons wel tegen maar wij gaan sowieso graag uit eten in de avond dus dat maakte ons niets uit. De kamers waren wel extreem gehorig. Helaas waren omsteeks 8.00 alle ligbedjes bezet om het zwembad en in de tuin waardoor je praktisch verplicht op het strand moest liggen als je op een bedje wil liggen en 6 euro per dag moest betalen, erg jammer dat het hotel hier niet strenger in was. In de avonden erg leuke dingen in het hotel te doen zoals bingo, karaoke of entertainment.

Het eiland zelf is prachtig en het hotel ligt erg centraal! Wij hebben een super vakantie gehad!