• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Lackenhof

Reviews over Lackenhof

• 9Felkai Krisztina23-01-2012

Csodálatos hely, szívböl ajánlom!

TökéLetes hely pihenésre, sportolásra, kikacsolódásra, feltöltödésre!!!

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in december 2011

• 9Dr. Greskovics Zsuzsanna20-06-2011

Gyönyörű hely!!

Nyáron nem júniusban kell jönni, vagy kora tavaszi ruhatárat kell hozni ... hideg van, az időjárás - jelentések szerinti 30 fok azért itt nem teljesen azt jelenti, amihez szoktunk!

• 3Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2011

• 1rjm26-12-2009

lackenhof in buchemen bij Rauris oosterijk

Zo slecht hebben wij het nog niet meegemaakt,zeer onvriendelijk we konden zelf het uitzoeken waar we precies moesten zijn.Notabene stijl omhoog rijden zonder sneeuwkettingen red je het niet met sneeuwval. Zoek het maar uit. Bij aankomst kon een hand er niet vanaf.Het appartement was steenkoud en lekte bij het keuken venster. Dit aan gegeven, haalde ze de schouders op wat een service!.Geen nieuwe handdoeken en je word goed in de gaten gehouden bij alles wat je doet.Na besloten te hebben hier niet te willen blijven in dit koude appartement werden we bedreigd om alles te betalen de rest van de week. (We zijn maar 3 nachten gebleven en aanbetaling in nederland gedaan). Na klem gereden te zijn ja u leest het goed met de auto en onze kids achterin een schande. Moesten we toch bij bedreiging het bellen van politie betalen. Heeft u ooit zo iets meegemaakt?. Lezers boek nooit hier dit is te gek voor woorden. Dit moest onze kerst accomedatie zijn. Nooit meer hier.

• 4Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur