Reviews over La Vila Joiosa / Villajoyosa

Graag nog een keer

Caro,
    30-6-2018

We hebben een hele fijne trip gehad in Montiboli, maximale hospitality, comfort, rust op een prachtige locatie. De combinatie van strand én zwembad vonden we fijn, ontbijt was luxueus met goede kwaliteit producten en al het personeel zeer dienstverlenend

Degelijk en goed hotel

Jomi,
    5-10-2017

Schone nette kamer met zeezicht. Ontbijt, lunch en diner gewoon goed met keuze uit vlees, vis en vegetarisch. Vriendelijk personeel. Prima ligging tegenover een prachtig strand. Benidorm, Altea en Calpe bijv. zijn goed bereikbaar.

Er is een bar die altijd gesloten is en een zeer ongezellig sfeerloos soort restaurant. Deed ons meer denken aan een kantine. Het zwembad is zeer klein en de handdoeken leggers waren steeds Nederlanders!

Prima hotel aan de boulevard.

NannoSijtse,
    12-6-2017

Grote nette kamer (416) met zitje (zonder tafeltje) en balkon (met 2 stoelen). Badkamer met toilet en stortdouche. Eten erg goed. Het oude stadje heeft hele kleine smalle straatjes met huizen in allerlei kleuren. Wandelen is mogelijk langs de kust richting La Cala. Onderweg op Platja Torre kun je iets eten en/of drinken. Op naturistenstrandje halverwege is geen horeca aanwezig. Prachtige route.

Familiebezoek

Gilberte,
    2-7-2015

Bij aankomst konden we onmiddellijk naar de kamer. Die gaf direct een kraaknette indruk (het ganse hotel trouwens). Elke dag werden de kamers én badkamer piekfijn in orde gebracht. Voor reizigers die langer dan een week verblijven, zouden er meer kleerhangers mogen voorzien worden in de kasten. Dankzij de ligging van het hotel (alle kamers hebben zeezicht) is het aangenaam vertoeven op het balkon. Op wandelafstand kan je het stadje verkennen (vooral de rolmat om naar het centrum te gaan is leuk). De maaltijden worden geserveerd in de vorm van buffet (steeds kleine hoeveelheden die regelmatig aangevuld worden) maar moeten toch o.i. warmer zijn. Er is voor elk wat wils. Wil men liever uitgebreider eten dan zijn er in de buurt kleine restaurantjes waar je voor tussen de 10 en 15 € lekker kan tafelen.

Wil je afkoelen dan kan je gerust in zee (alleen de rustige straat oversteken) en of naar het zwembad.

Mooi hotel maar gedateerd.

annetteintveld,
    10-8-2014

Ligging aan het strand is prachtig, maar de toegankelijkheid lastig, veel trappen en opstapjes.

Met de auto is het centrum makkelijk te bereiken.

Oogt als een nog steeds niet afgemaakte wijk, wat jammer is want de bouw van het hotel is prachtig.

Personeel is vriendelijk! Prijs/kwaliteitverhouding valt te verbeteren.