Reviews over La Vila Joiosa / Villajoyosa

Degelijk en goed hotel

Jomi
    5-10-2017

Schone nette kamer met zeezicht. Ontbijt, lunch en diner gewoon goed met keuze uit vlees, vis en vegetarisch. Vriendelijk personeel. Prima ligging tegenover een prachtig strand. Benidorm, Altea en Calpe bijv. zijn goed bereikbaar.

Er is een bar die altijd gesloten is en een zeer ongezellig sfeerloos soort restaurant. Deed ons meer denken aan een kantine. Het zwembad is zeer klein en de handdoeken leggers waren steeds Nederlanders!

Prima hotel aan de boulevard.

NannoSijtse
    12-6-2017

Grote nette kamer (416) met zitje (zonder tafeltje) en balkon (met 2 stoelen). Badkamer met toilet en stortdouche. Eten erg goed. Het oude stadje heeft hele kleine smalle straatjes met huizen in allerlei kleuren. Wandelen is mogelijk langs de kust richting La Cala. Onderweg op Platja Torre kun je iets eten en/of drinken. Op naturistenstrandje halverwege is geen horeca aanwezig. Prachtige route.