Sorteren

hotels La Roche - La Roche-en-Ardenne

Reviews over La Roche - La Roche-en-Ardenne

Geweldige lokatie, heerlijk ontbijt en lekker rust

Arie Ekkelenkamp
    25-11-2017

Een heerlijk fijn pension op 2 km buiten het mooie stadje.

Leuke Nederlands sprekende mensen en een prachtige locatie.

Wandelschoenen mee en genieten

Zeer net hotel en restaurant fantastich !

Verschraegen G.
    19-9-2017
    we vonden alles zeer goed

Schitterend in de natuur gelegen hotel.

Fam. Boncz
    17-7-2017
    Prima hotel, kamer en tuin. Gezellig-ouderwets ingericht met veel hout en échte bloemetjes op de tafels. Hondvriendelijk! Erg behulpzame staf. Heel goed gesorteerd ontbijtbuffet. zelfs met grapefruitsap en rabarbermoes. Enige punt van kritiek : het avondeten in het restaurant wordt ontzettend traag opgediend, zodat een 3-gangen maaltijd ruim 1,5 uur duurt en er weinig tijd overblijft om nog wat te wandelen o.i.d.

Geweldig hotel.

Peter Vermeulen
    25-5-2017
    Dit hotel is precies waar ik voor naar de Ardennen kom. Prachtig gelegen.Super service van de erg vriendelijke eigenaren, en geen pretenties. Maar wel een fantastische prijs/kwaliteits verhouding. De entourage is redelijk eenvoudig, maar zeer netjes. Ontbijt is ook eenvoudig maar goed. Absoluut een plek om terug te komen. Mede door de vriendelijke eigenaren.

super weekend

de lange antoine
    27-3-2017

Wij waren met de familie De lange , 14 volwassenen en 4 kids .

Iedereen had het naar zijn zin, super vriendelijk personeel .

La Roche - La Roche-en-Ardenne scoort een 8,5 uit 10, op basis van 243 reviews