La Fortuna de San Carlos

We hebben een aantal aanbieders voor La Fortuna de San Carlos voor je op een rij gezet:

hotels La Fortuna de San Carlos

Reviews over La Fortuna de San Carlos

Heerlijk!

Patricia,
    30-4-2016

Ruime schone lodges met tv, airco, goede wifi en uitzicht op de vulkaan in een hele mooie tuin.

Veel dieren in de tuin, prima ontbijt, leuk zwembad en jacuzzi. Echt een topper!

Wij waren op het park toen het er heerlijk rustig was.

Veel te doen in de omgeving. Zelf regelen, want hotel is prijzig. Ook het avondeten, weten ze te prijzen!

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Schoonheid, netheid en prachtige huisjes

Anja Seijkens,
    21-12-2015

Een prachtige gelegenheid, heel goed bijgehouden en compleet met zwembad. Gelegen aan een riviertje waar veel blue jeans kikkertjes te vinden zijn en ook massa's bladsnijdermieren. aan het werk zijn. Met mooi weer goed uitzicht op de Arenal vulkaan. Op de middag dat wij arriveerden, meteen een groep brulapen gezien op 5 meter afstand in de bomen, de eerste kennismaking met de grote hoeveelheid dieren die we nog zouden zien. Eén minpuntje, het eten was wat karig, weinig keuze, vooral met het ontbijt. Voor de rest een geweldige locatie!

Gereisd met partner in april 2015

Mooi!

Annemiek,
    30-8-2015

Een heel mooie lodge. Als het niet bewolkt is, heb je een heel mooi uitzicht op de vulkaan. De huisjes zelf zijn ruim. Twee grote bedden, een heel ruime badkamer en een terrasje. Op het terrein van het park kun je veel dieren zien. In de omgeving van het hotel is veel te doen. De excursies die het hotel aanbiedt vonden wij erg duur. Hetzelfde geldt voor eten in het restaurant.

Het ontbijt was in buffetvorm en erg lekker.

Gereisd met partner in augustus 2015

kim_mc1,
    16-3-2015

2 nachtjes verbleven. Fantastisch kamer op een bovenverdieping helemaal achteraan. 2 grote tweepersoonsbedden (voor met z'n tweeën..), nette badkamer en prachtig uitzicht op de verzorgde en mooie tuin. Over de tuin gesproken: super! als je naar beneden loop het je daar een klein watertje lopen waar volop diertjes bij te vinden zijn! Eten was zeer goed voor normale prijzen!

Gereisd met partner in juli 2014

Wauw!

Roy,
    15-10-2014

Wat een mooie plek voor een hotel!

De kamers waren ruim en verzorgt, het eten was goed en niet duur, het zwembad zag er netjes uit, het personeel was vriendelijk en zeer behulpzaam. Ook is het een groot voordeel dat het stadje lekker dicht in de buurt is met veel leuke souvenirs winkeltjes.

Bij het verlaten van de accommodatie naar de volgende plaats werd meteen even gecheckt of de weg wel goed begaanbaar was. Dit was niet het geval (de weg was weggespoeld) en scheelde ons 2 uur omrijden!

Gereisd met partner in oktober 2014