hotels Kyrenia

Reviews over accommodaties in Kyrenia

geweldig

Ingrid Corten,
    1-12-2018

Het was in oktober de 10 de keer dat we naar Kyrenia geweest zijn en de 9 de keer in hotel Oscar Resort.Op 20 minuutjes wandelen kom je in de prachtige haven met kasteel dat te bezichtigen is .Er is ook vanuit het hotel de mogelijkheid om met een gratis treintje naar de haven te gaan .Aan de haven heb je heel veer restaurents ,daar kan je echt goedkoop en zeer lekker eten.Wij gaan in april terug naar kyrenia en zeker terug naar hotel Oscar resort.Het hotel heeft zeer ruime aangename kamers .Je kan verblijf met ontbijt boeken maar half pension is ook mogelijk.Het personeel is er heel vriendelijk en behulpzaam ,ze helpen je onmiddelijk met een glimlach.Het hotel heeft 3 grote zwembaden en voldoende zonnebedden voor iedereen .Voor ons zeker in de toekomst Cyprus Kyrenia Hotel Oscar Resort.

Prima hotel

M.E.,
    13-11-2018

Prima hotel voor het aantal sterren. Goed eten, grote kamers. Wifi verbinding (alleen in bar en receptie) kon beter. Goede ligging, mooi uitzicht over zee vanaf bar/restaurant.

Leuk, kleinschalig, mooi uitzicht, mooie tuin

Lia Matthaei,
    11-11-2018

Ik ging naar deze bestemming voor het mooie weer op deze locatie eind oktober en zonder al te hoge verwachtigen van de accomodatie, daar de prijs zeer laag was, maar wat werd ik blij verrast.

Het kleinschalige hotel was super leuk.

Mooie, schone ruime kamers.

Gezellig en schoon zwembad met verzorgde tuin en gelegen aan zee.

Onbijt was iedere dag hetzelfde, maar prima en voldoende.

Ik heb 1 maal ala carte in het hotel gedineerd en dat was heerlijk en zeer laag aan de prijs, ooj de wijnen zijn er goed en betaalbaar.

Het personeel is vriendelijk en de afstand tusse n hotel en de wink e lstraat waar ook de Dolmus ridt, die je voor €1 naar Kyrenia stad of één of ander strand in de buurt brengt, is 5 minuten lopen.

Ik heb hier een hele fijne week gehad met iedere dag volop zon en ik zou het geen straf vinden om er weer eens heen te mogen.

TIP, Wanneer je plannen hebt om naar deze bestemming te gaan, boek dan LO en géén HP!!!!

Heerlijk

Yvonne,
    21-10-2018

Heerlijke plek om tot rust te komen. Zeer vriendelijk personeel en de kamer werd dagelijks schoongemaakt. De omgeving is goed te verkennen middels openbaar vervoer of huur auto. Mooi dat t toerisme nog in de kinderschoenen staat.

Vergeet niet de massage door Hoessien, the best ever!!

Geweldige vakantie gehad

M A Steeg,
    4-10-2018

Gezellig hotel leuke uitstraling vriendelijk personeel