Sorteren

Reviews over accommodaties in Kyrenia

Twee perfecte accommodaties.

Bart van Geffen
    15-5-2018
    Golden Beach en The Ship Inn zijn beiden van goede kwaliteit wat slapen en eten betreft. Golden Beach is veel groter maar wel goed er zijn ook winkels in het complex. We hebben geen negatieve zaken gehad alles was keurig geregeld.

fantastisch

Marjo en Birgit
    9-5-2018

Prachtig hotel, naast, vlak aan zee, met prachtig uitzicht.

Het hotel is ruim en mooi ingericht, met marmeren vloer en de kamers zijn modern en heel schoon. Er is een heerlijk groot fris schoon zwembad met uitzicht op de zee.

Iedere ochtend uitgebreid ontbijten met prachtig uitzicht aan zee.

Ontbijt is zeer gevarieerd en superverse lokale producten.

Het personeel is altijd zeer behulpzaam, erg vriendelijk vooral de jongens die er bedienen. Ook aan het zwembad word je heel goed geholpen door een heel beleefde behulpzame jongen Tarik.

Om hotel heen zijn vele goede, zeer betaalbare restaurantjes op loopafstand.

In hotel kunnen excursies geboekt worden, maar met het plaatselijke busje, die stopt voor hotel om de 10 minuten kun je ook overal zelfstandig komen. Noord Cyprus is heel relax, en de mensen zijn erg vriendelijk.

De natuur is prachtig en mooie strandjes en je kunt er vreselijk lekker eten.

Cyprus volgend jaar weer. Top hotel

Fijne vakantie, maar laatste keer voor ons

Evelien
    7-5-2018

"Mixed feelings" bij Topset..

5 jaar geleden al eens geweest en een fijne vakantie gehad dus dit jaar op herhaling. De prijs is zeer gunstig dus je kunt er geen luxe verwachten. Het onderhoud laat wat te wensen over hier en daar en jammer dat ze het strand niet lekker opknappen. Het ligt namelijk pal aan zee dus echt wel iets moois van te maken! Het personeel is lief, maar er wordt hen duidelijk dingen opgedragen door de eigenaar.. Er is ons een aantal keer opgedrongen een bepaald gerecht van de kaart te kiezen, want iets anders hadden ze dan stiekem niet. Als we aangaven toch echt wat anders te willen dan kon dat uiteindelijk toch wel. Dat wordt toch wel irritant! Het eten is niet bijzonder. Hoe het complex is opgezet is wel weer gezellig, aan het zwembad + de zee. Wij hadden een maisonette met onze 2 kinderen. Lekker ruim! Geen luxe, maar verder prima hoor. De lokale bevolking is heel lief. Girne leuk plaatsje met gezellige haven!

Prachtig gelegen !

Anne F. Slik ( male !! )
    27-1-2018

Hotel Sempati is gelegen op Noord-Cyprus vlakbij Lapta en vlak aan zee .

Het hotel is half rond : 's morgens vroeg ontbijten op het plein in alle rust en stilte EN in de ochtendzon .

Er zijn geen stads en/of streekbussen dus het vervoer gaat met de zogenaamde - dolmus - dat is spotgoedkoop en zij stoppen op elke plaats wat je maar wil .

ZEER vriendelijk hotel personeel !!!

Een ECHTE aanrader .

Zeker de moeite waard!

Daniëlle
    18-1-2018

Boek de 5* suites, deze zijn erg ruim opgezet.

Hotel ligt vrij ver van de stad af, 30 minuten lopen. Taxi kost ongeveer 5 euro per rit.

Ontbijt is erg goed, het avondeten duur en niet zo goed als in de stad.

Kyrenia scoort een 7,2 uit 10, op basis van 509 reviews