Sorteren

Reviews over accommodaties in Kyrenia

super

chico
    15-9-2018

voor de 5e keer in topset super vakantie gehad,mooie schoone kamer als je de sleutel inleverd wordt hij direct schoongemaakt alleen strandje hoognodig opknap beurt nodig

Om nooit te vergeten

Loes de Ruiter
    5-9-2018

Het was echt geweldig. Het was nog beter op bestemming als op de plaatjes. Wij hebben er echt genoten. Het ontbijt is perfect avondeten raad ik aan om buiten het hotel te doen. Goedkoop en lekker!

aurait pu être mieux

Yannick
    20-8-2018

Camping adapté aux familles.Agréable. Malheureusement l emplacement 185 en bordure de route et nuisances nocturnes recurentes. Ne nous a pas permis de bien nous reposer. Si nous revenons nous demanderons à n avoir aucuns emplacements le long de cette route

Heerlijk hotel!

Michelle
    18-8-2018

Heel fijn hotel met vriendelijk personeel.

Ik was hier met twee kinderen van 11 en 13 en zij hebben zich prima vermaakt in de zwembaden.

We zaten in het hotel zelf, de kamer was prima, er werd goed schoongemaakt en de schoonmaaksters waren ook erg vriendelijk. Het is ook fijn dat al het personeel Engels spreekt!

De wifi in de kamer was erg goed, maar ik begreep van andere hotelgasten dat dat in de bungalows die om het zwembad liggen niet zo is!

De airco werkte heel goed en dat was erg aangenaam met temperaturen van rond de 36°C.

Het eten was prima voor drie sterren en wat je ervoor betaald, maar verwacht geen super uitgebreid buffet! Het jammere was dat de keuze in toetjes erg klein was, we misten ijs!

Enige minpunt: de vluchten zijn altijd 's nachts, dus op je vertrekdag moet je om 12 uur 's middags uitchecken en dan is er geen ruimte om je nog op te frissen/te douchen, terwijl je na tien uur 's avonds pas opgehaald wordt!

GEWELDIG!!!!!

Elise heirman
    12-7-2018

Ik en mijn vriend vonden het een geweldig verblijf! Heel rustig voor mensen die opzoek zijn naar een rust vakantie, heel weinig mensen het hotel is niet overbevolkt. Aan het zwembad is het altijd uiterst rustig! Het personeel is ENORM vriendelijk en ze doen alles voor hun gasten! Zo was mijn iPhone oplader stuk gegaan en hebben ze hun vaste taxi chauffeur een oplader laten halen voor mij, hier heb ik €20 voor betaald. Ik ben enorm tevreden over mijn verblijf en ik kom ongetwijfeld zeker nog terug!!! Een klein minpuntje is dat het strand wel niet in de buurt is ( op de site staat 2km maar het is 9km) via een shuttlebus zou je dan naar het strand kunnen gaan maar dat is niet helemaal waar want ze zetten je af bij een soort van beach club waar helemaal geen strand te bespeuren is! Maar het is er wel heel gezellig en de mensen daar bedienen je al koningen! Over het algemeen moet je overal wel een taxi naartoe nemen maar dit is spot goedkoop