Sorteren

hotels Kuta (Beach) / Legian

Reviews over Kuta (Beach) / Legian

Wij gaan hier zeker nog eens terug!

Mirjam
    6-10-2018

Heerlijk hotel, mooie uitval basis voor uitstapjes en het strand!

Monique Van Dommelen
    20-9-2018

Net terug van een heerlijke vakantie op Bali. Verbleven in Alle Seasons, prima hotel waar wij de kamer een upgrade hadden laten geven. Daardoor beneden een kamer met buitendouche, vlakbij zwembad. Hebben een fijne tijd hier gehad en zeer vriendelijk personeel. Een 👍voor hun allemaal. Hotel in een rustig gedeelte van de straat. In de omgeving prima restaurantjes om te eten en veel winkeltjes. Strand is vlakbij. Hebben in het hotel gegeten met de bbq-avond, goed verzorgd en prima eten. Dit alles met muzikale omlijsting 😊. Gaan hier beslist een keer terugkomen. (Groeten van Richard en Monique, kamer 101).

Ellen Spoelman
    11-9-2018

Geweldig verblijf ; goed hotel met goede service! Wij gaan zeker terug.

Geweldig!!

Caroline
    5-9-2018

Geweldig hotel.. hadden een bungalow kamer met tuinzicht. Super netjes en modern. Goede bedden en prima service..Middenin het bruisende Kuta/Legian en toch de rust en de natuur van Bali.Strand aan de overkant van de straat waar geen verkeer rijd. Erg vriendelijk personeel en zeer behulpzaam! Zeer uitgebreid ontbijtbuffet met een pannekoeken en wafel station met vers fruit en slagroom of andere toppings. Restaurants bij het hotel ook prima alleen iets duurder dan als je buiten het hotel eet. Hebben super genoten en komen zeker terug!!

Geweldig hotel, met fijn personeel

Oma bali
    30-8-2018

Een heel fijn traditioneel hotel, geschikt voor ouderen gezinnen met kinderen, heel lief en behulpzaam personeel. Voir ons ons tweede huis, dicht bij het strand, de drukte, maar in het hotel heerlijk rustig 💖💖💖