Sorteren

hotels Kuta (Beach) / Legian

Reviews over Kuta (Beach) / Legian

Prima voor een verblijf in Legian

Robert
    2-6-2018

Goed gelegen t.a.v. strand. De omgeving Legian /Kuta is echter voor een kort verblijf prima maar ga vooral rond reizen als je in bali bent. Het binnenland is vele malen mooier.

Hotelkamer is prima. Niet al te groot maar als je dagelijks op pad bent om dingen te bezichtigen groot zat. Dagelijks schoonmaak. Zwembad en ontbijt waren prima. Vriendelijk personeel zoals alle balinezen. Al met al een basic hotel met een goede prijs kwaliteit verhouding

Wij hebben met ons gezin een geweldige reis beleef

Chantal Kuijten
    18-4-2018

Het hotel lag op een fantastische ligging. Vlakbij het strand en het dorpje met allerlei restaurants en uitgaansgelegenheden. Het hotel was prima verzorgd. We hadden ontbijt smorgens. Een mooi zwembad aanwezig. En vooral hele vriendelijke mensen achter de receptie. Wij hadden alleen een kamer die we niet geboekt hadden. Een soort voordeel kamer

Deze was ook niet echt schoon. Hebben dit bij de receptie en reis organisatie destijds gemeld en zouden een oplossing zoeken. Aangezien het hoogseizoen waren alle andere kamers bezet en zouden ze onze kamers die we hadden heel goed gaan poetsen! Dit is erna wel gedaan maar nog niet helemaal als wij als Nederlanders het graag zou willen. Maar ondanks dat hebben wij ons prima vermaakt in het hotel en was de service en vriendelijkheid top!!!

Geweldig!

Kim
    18-3-2018

Maart 2018 ben ik samen met een vriendin 10 dagen in Bali geweest waar wij verbleven in dit hotel.

Bij aankomst kregen wij een cocktail en konden wij direct naar onze kamer. Een nette schone kamer met een heel breed en hoog boxspring bed en een goed werkende airco. Een ongeveer 2 meter lange inloop regendouche.

De binnenplaats is open dus wanneer je je kamer uitkomt heb je direct de warmte/benauwdheid te pakken.

Een prachtig zwembad waar je lekker kunt lunchen en wat kunt drinken. Van cocktails, diverse soorten ijskoffie, milkshakes, verse kokosnoten tot frisdranken.

Het ontbijt is zeer uitgebreid. Wel 8 rijen aan eten van zoet tot hartig en diverse soorten sappen.

Het personeel is zeer vriendelijk en begrijpt goed Engels. Heel de dag door, ook in de nacht, wordt het hotel bijgehouden door lelijke plekjes direct te verven en plasjes water, zelfs op de tegels bij het zwembad(!!!), weg te dweilen.

Het hotel ligt inderdaad direct bij het strand maar daar kan je niet in het water stappen. Dit zijn namelijk alleen maar stenen. Om echt aan het strand te kunnen liggen moet je een klein stukje achter het hotel langs lopen.

Een aanrader is Beachwalk. Dit is een groot chique winkelcentrum met leuke restaurantjes. Een stukje lopen maar met de taxi ben je omgerekend 3 euro kwijt.

Het hotel is goed beveiligd. Voordat je de poort in mag rijden, met bijvoorbeeld een taxi, wordt er met spiegels onder de auto gekeken en wordt er gecontroleerd in de kofferbak. Bij de entree moet je door een beveiligingspoortje lopen en houden ze een securityscanner voor je tas.

Wij zouden beiden zeker een keer terug gaan naar dit hotel! Echt een aanrader.

Fantastisch in 1 woord echt een aanrader

N mudde
    6-3-2018
    Alles is top op wina holliday mensen zijn vriendelijk niks is teveel ontbijt super alles schoon vooral de kamers zwembad heerlijk hotel mooie balinese stijl echt dichtbij het strand Gratis met poedelbus naar het strand gebracht worden om het uur echt perfect

fantastisch!

sarina de jonge
    5-3-2018

leuk hotel,mooie schone kamers,perfecte ligging,vlakbij strand en gezellig centrum,totaal geen geluidsoverlast.lekker ontbijt,

wij waren hier tijdens de stilte dag,mochten de hele dag niet weg uit ons hotel.lekker dagje bij zwembad gelegen,en lekker gegeten in hotel.met prive chauffeur veel van Bali kunnen zien.de avond voor de stilte dag was erg indrukwekkend.eigenlijk te weinig tijd gehad,hoop nog een keer terug te gaan,dan zeker weer naar Wina Holyday.

Kuta (Beach) / Legian scoort een 7,2 uit 10, op basis van 270 reviews