We hebben een aantal aanbieders voor Kusadasi voor je op een rij gezet:

Reviews over Kusadasi

Zeker heen gaan.

Jan Janssen,
    17-2-2019

In de wintermaanden is het heerlijk rustig in het hotel. Perfect om even tot rust te komen. Personeel is heel erg vriendelijk, heel behulpzaam, het eten is geweldig en de kamers zijn heel goed ingericht. Het centrum is op 10 a 15min. lopen langs een mooie route met heel veel restaurants en barretjes. Zeker een aanrader om hierheen te gaan.

Gereisd alleenreizend in februari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

80% van de vakantie maken wij zelf.

Andre Desmet,
    2-2-2019

Voor ons is deze reis goed meegevallen. Het is natuurlijk wat je verwacht he. Veel negatiefs over promokamer? Neem dan een betere kamer ( je hebt ook geen nieuwe mercedes voor 5000€). Vergeet niet dat je in Turkije zit en een andere mentaliteit van leven. Wil je een lekkere steak eten blijf dan thuis. Variatie in het eten? Hoeveel soorten vlees en pasta maak je dan op 1 middagmaal klaar thuis? Als je 5 maal per maaltijd uw bord vol schept met van alles is het saai natuurlijk. 's morgens 5 soorten brood is voor mij 5 ontbijtjes met verschillend soorten brood.

En de hygiëne? Tja kan misschien soms overal beter ja maar de toeristen helpen ook veel naar de knoppen. Wij zijn zelfs vrienden gebleven met een koppel van het animatieteam. Zo zie je maar. Zet eens een lach op je gezicht, eet geen citroenen en denk niet dat je de koning bent, dan gaan mensen u misschien eens menselijker behandelen ook.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Fantastisch!

Carolien,
    27-1-2019

Zwembaden voor alle leeftijden. Voor kinderen heel veel mogelijkheden (kermis, binnenspeeltuin, buitenspeeltuin, miniclub, minidisco, zwembaden en glijbanen, waterspeelpark, ...). Vervelen is onmogelijk! Daarbovenop supervriendelijk personeel. S avonds wel aan te raden om ofwel heel vroeg te gaan eten ofwel wat later anders kan het erg druk zijn. A la carte aan de zee heel mooi gelegen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Super Bungalowpark

Winkler Phippe,
    22-1-2019

Kustur Club Holliday Village is prachtig gelegen in een groot groen park met alle accomadaties. Ook ideaal voor gezinnen met kinderen(kidsanimatieteam...mini disco..kinderbuffet..etc)diverse zwembaden...prachtige en heerlijke keuzebuffetten...zeer hygienisch...kortom wij gaan er al 10 jaar..soms 2 x per jaar...een aanrader..

Gereisd met partner in mei 2018

Super hotel, reeds 7x geweest

Eric Vermeir,
    18-1-2019

Wij gaan daar nu al 7 jaar en huren telkens een bungalow we zijn telkens zeer tevreden geweest zeer klantvriendelijk, is er een probleem gewoon melden aan de receptie of poetsvrouw en word het onmiddellijk opgelost. Zeer mooi domein zeer goed onderhouden. Kamer werd elke dag gekuist en elke dag propere handdoeken en bedlinnen. Super vriendelijk personeel zowel het kader personeel als aan de receptie. Het restaurant waren ze ook vriendelijk was proper en hulpvaardig personeel het eten zeer gevarieerd en lekker voor ieder zijn smaak. Het zwembad elke ochtend werden de ligzetels en tafeltjes afgekuisd en de rommel opgeruimd dat sommige gasten achterlieten de avond voordien. Het zwembad water word dagelijks gecontroleerd en onderhouden. De sanitaire voorzieningen werden meermaals per dag gepoetst. Dikke chapeau voor het personeel, vijf sterren waard een super club hotel een aanrader

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018