We hebben een aantal aanbieders voor Kuhtai voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Kuhtai voor je op een rij gezet:

Reviews over Kuhtai

Schoon hotel met zeer vriendelijk personeel.

Patrick Van Den Wildenberg,
    15-1-2018

Schoon hotel met zeer vriendelijk personeel.

Het eten was goed en lekker op smaak (Duits Oostenrijkse keuken).

Een nadeel was dat er veel buffet was, hoewel we daar van te voren naar hadden geïnformeerd.

We zouden 3x buffet hebben en dan de mogelijkheid tot een fondue avond en of Steakhouse. Echter bleek, door personele problemen zo gezegd, dat we 5x buffet kregen waarvan we 1x fondue avond hebben kunnen ruilen. Het Steakhouse was ook niet operationeel. Uiteindelijk was onze tafel dicht bij het buffet en was dit ook storend.

De kamers waren schoon maar gedateerd, de badkamer klein en kamer 24 de kleinste type Astoria (die hadden wij) krap voor een gezin met 2 kinderen (kleine slaapsofa).

De kamer waren slecht geventileerd, als je een raam open zet komt de lucht uit het gebouw door jou kamer naar buiten. We hebben halve wegen de week een andere kamer gekregen (kamer 12) hier was het mogelijk om 2 ramen tegen elkaar open te zetten wat zeer prettig was.

De Sauna was een sauna maar daar was ook alles mee gezegd. Zwembad was prima goed op temperatuur en mooi groot.

Het personeel maakte veel goed, indien het mogelijk was werd er naar een oplossing gezocht en was niets te veel gevraagd.

Het is een Ski in/out hotel in een leuk gebied.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

Goede aanrader

Sjar,
    6-12-2017

Goede service, leuk skigebied, mooi uitgebreid en volr ieder wat wils!

Gereisd met vrienden in februari 2015

Geweldig hotel op 2050m hoogte, top lokatie !

Houdmeyers Pascal,
    15-7-2017

Geweldig hotel gelegen op 2050m, top lokatie, heel rustig tussen de koeien. Aanrader voor de betere wandelaars. Honden zijn welkom, top hotel, lekker eten en all-in is heel goed (tot 22.00u was nog beter geweest). Heel vriendelijk personeel, niets is te veel gevraagd. Ook goed uitgangspunt voor daguitstappen te doen. Wij hopen er vlug terug naartoe te gaan.

Gereisd met partner in juni 2017

Nieuwe huurders sinds juni 2016

Jeannette de Vries,
    17-4-2017

De Zirmbachalm wordt nu door zeer gastvrij paar voortgezet. Waltraud en Conrad. Na een grondige schoonmaak en renovatie zijn de kamers en het vakantie huis weer klaar om verhuurd te worden. Verwacht geen luxe want hoewel er een weg langs loopt is dit een Alm. Maar de oergezelligheid en de gastvrijheid maakt dat het daat goed vertoeven is. Niets is hen teveel! Er zijn ook 2 ruimtes in de Alm waar er iets gedronken of gegeten kan worden. En in de zomer kan men op het terras plaats nemen. In de Zirmbachalm komen ook vele Oostenrijkers uit de omgeving die de gastvrijheid en de " gemutlicheid" erg waarderen. Ook de keuken wordt gewaardeerd, zoals eerder gezegd we zijn op een Alm dus geen equise gerechten, wel een Super Wiener schnitzel en knodels en super lekkere kaiserschmarrn.

Wij kunnen hier niet zomaar voorbij rijden zonder naar binnen te gaan, En komen iedere keer weer lachend naar buiten want iedere keer als wij hier komen dan is het weer gezellig of maken we lol met elkaar. Kortom tot snel weer...we hebben heimwee xxx

Gereisd met vrienden in februari 2017

Zeer goed hotel

Bart Wouters,
    10-12-2016

Mooi hotel, op de piste, lekker eten, sauna , zwembad , alles voor een fantastische skivakantie.

Gereisd met partner in april 2015