Reviews over Kreuzwertheim

Leuk hotel voor doorreis

E. vd L.,
    26-9-2017

Beneden in het restaurant heb je het idee dat je in een 'typische deutsche stube' terecht met gekomen. Boven in de hotelkamers is dit echter totaal niet meer het geval. Zeer moderne en nette kamers tegen een schappelijke prijs. Bijvoorbeeld een leuk hotel als doorreis hotel wanneer je de Romantische Strasse gaat rijden.

Fantastisch!!.

Cor Lub,
    12-8-2010

Wij logeren hier altijd onderweg van en naar Oostenrijk.

Heerlijke keuken en gezellig personeel.

Heel goede kamers.

Fantastisch Gasthof met uitstekende keuken

ton vogels,
    17-11-2009

Ik kom hier al meer dan 10 jaar zeer regelmatig. Landgasthof Franz heeft een uitstekende keuken waar je voor aantrekkelijke prijzen meer dan uitstekend kunt eten. Een gezellige omgeving vlakbij het bekende Wertheim; het mooie klassieke plaatsje waar de romantische Tauber in de Main stroomt. Overnachten kan uitstekend in het oudere gedeelte van het hotel. Maar de sinds 2008 bestaande nieuwbouw is nog meer aan te bevelen. Ideaal voor mensen die onderweg naar bv. Oostenrijk een fijne en goed betaalbare overnachtingsplaats zoeken in Duitsland.

Heel leuk pension aan een doorgaande weg, wij werden door

Hans,
    23-9-2006

Heel leuk pension aan een doorgaande weg, wij werden erheen getrokken door de uitstraling (zie foto) de eigenaar/uitbater was erg vriendelijk. Hij zette zijn eigen oldtimer uit de garage zodat wij onze motor daarin konden stallen. Mooie kamers, waarvan sommige met solarium uitgerust, wel vrij veel lawaai 's nacht aan de achterkant. De zoon van de eigenaar is kok en ik heb in tijden niet zo lekker gegeten, als je niet hoeft te overnachten zou ik hier zeker gaan eten als ik in de buurt was.