• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Koycegiz

Reviews over Koycegiz

• 9Sylvia14-03-2010

Erg mooi!

Ik kom nu al een aantal jaar in Koycegiz. Ik vind het er erg mooi en heerlijk rustig! Het is er niet zo toeristisch en je ziet hier het echte Turkije.. De mensen zijn vriendelijk en het is er spotgoedkoop. Een boottocht over het meer is lekker en je bent in een uurtje in Marmaris. Kortom, een aanrader voor degene die van een rustige vakantie houden!

• 5Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 6Stranden

Gereisd met partner in maart 2010

• 9Ruehrmair Manfred24-03-2007

Wir, meine Familie und ich, sind einige Wochen im Jahr in Köycegiz. Ein etwas verschlafener Ort, liebe Menschen, hat alles was ein Städtchen braucht, Markt, Schulen, Standpromenade, kleine Hotels, nette Lokale, ein Krankenhaus und vor allem wird der Tourist bzw. Besucher, nicht nur als monetäre Melkmaschine angesehen, sondern als Gast. Hier findet man schnell Anschluß und auch Freunde. Die Umgebung ist großartig. 25 min Fahrt zum Meer, Rund um den Köycegiz See gibt es ein paar nette, lauschige Strände. Außerdem ein Bad mit 40°C warmen Heilwasser, die Sultanye! Ausflüge nach Dalyan, Marmaris, Datca, Fethye, Dalaman und Mugla sind mit Auto oder mit dem Bus leicht und schnell zu erreichen. Köycegiz ist auf allen Seiten von Bergen umgeben. Im Winter regnet es oft heftig. Aber von Ende Mai bis Ende Oktober ist das Wetter super! Das Schöne: Das Tal ist auch in der heißen Zeit grün. Die Menschen hier leben hauptsächlich von der Landwirtschaft: Orangen und Oliven beherrschen das Bild.

• 3Uitgaanslevenn
    • 8Stranden

Gereisd met familie in februari 2007

• 10Mieke de Wit26-09-2005

In eerste instantie wilde ik hier niet heen, leek me iets te rustig, maar achteraf heb ik er geen spijt van gehad, in het hotel kon je zelf zeggen welke kamer je wilde, ook zijn de mensen daar niet vervelend, wat je in de grotere plaatsen wel hebt, wat ik hier wel mis is het strand er is alleen een groot meer, waar na de middag altijd de wind opsteekt.

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Stranden

Gereisd in september 2005

• 9jack18-06-2005

Geweldige plaats.zal voortaan eerder in Koycegiz blijven dan in het verziekte Dalyan ,aan de andere kant van het meer. erg rustig en authentieke sfeer.erg fijne plaats.

• 3Cultuur

Gereisd in juni 2005

• 9Hans20-05-2005

Erg leuk plaatsje met veel restaurantjes en winkeltjes. Op maandag is er een grote kleding en groentenmarkt. Er zijn hier wel toeristen, maar die zijn hoofdzakelijk Turks

• 7Uitgaanslevenn
    • 3Stranden

Gereisd in mei 2005

• 10Colette11-05-2005

Hele gezellige plaats, met hele aardige mensen. Absoluut niet toeristisch en dat maakt het plaatsje zo leuk. 's Avonds lekker wandelen aan de boulevard en een lekker theetje drinken met de lokale bevolking. Ben er twee keer geweest en zou zo weer willen gaan. De mensen zijn daar absoluut niet opdringerig.

• 5Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 4Stranden

Gereisd in mei 2005

• 9Dick16-08-2004

Prachtige, gezellige plaats met nog een echt turkse sfeer en leuke terrassen en restaurants. Voelt niet echt toeristisch aan en dat is zeldzaam aan het worden aan de Turkse kust.

Ook de omgeving is prachtig: het meer, de bergen, de zee...

• 9Cultuur
    • 4Stranden