We hebben een aantal aanbieders voor Kos voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Kos

Fantastisch!

Alysha,
    23-4-2019

Super goed hotel! Zeker weten de sterren waard. Personeel is super vriendelijk en willen je zo veel mogelijk helpen. Eten is super, divers en goed warm. De kamers en het hotel word dagelijks schoongemaakt en ziet er goed verzorg uit! Wij gaan zeker terug!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Gewoon genoten!🤩

Carmen,
    23-4-2019

Heerlijk gerenoveerd hotel met strand op loopafstand en de stad Kos! 3 x achter elkaar geweest! Dat zegt genoeg!

Gereisd met partner in juni 2018

Kevin De jonge,
    21-4-2019

Wat een fantastisch Hotel. Het personeel in uitermate vriendelijk en behulpzaam. Wij zaten in het nieuwe gedeelte van het hotel. De kamers waren modern en zeer schoon. Het eten is goed, uitgebreid en voor ieder wat wils. Een fantastische tuin en super mooi zwembad met heerlijke luxe ligbedden. Wij zijn hier maar een paar dagen geweest. Gaan zeker terug. Kos stad is 15 min lopen vanaf het hotel.

Gereisd met vrienden in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastische Resort

Krebber,
    28-3-2019

Wij komen al sinds de opening bij Bleu Domes.het is een geweldige en mooie Resort. Kamers zijn prachtig vriendelijke personeel en het eten is echt geweldig bij alle 11 restaurants .wij komen zeker weer terug .

Gereisd met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
    Michalis Giorntamilakis, General Manager, 1-4-2019

Dear Guest,

Thank you for your positive feedback and for your loyalty! We work hard to meet expectations like yours, and we’re happy that we hit the mark for you! Evaluations like this inspire and motivate our team to continue delivering exceptional service! Rest assured that your comments will be shared and read with pride! We hope to see you again soon and enjoy everything our convenient location offers!

Warm Regards,

Meer dan Fantastisch Hotel !

Gerdina,
    15-3-2019

Fantastisch hotel! wij gaan aanstaande mei voor de tiende keer ! Alles is daar zoals een vakantie hoort tezijn! Alles klopt daar ! Personeel en animatie zijn super! Over het eten gesproken in 1 woord geweldig! Als je dit boekt ga je je je beste vakantie ever tegemoet! Dat beloof ik!

Gereisd met partner in mei 2018
    Michalis Giorntamilakis, General Manager, 22-3-2019

Dear Gerdina,

Thank you for taking the time to share your experience at the Mitsis Blue Domes Resort & Spa with us and for being such a loyal guest! We are excited to read that we will welcome you for the tenth time! Your kind words regarding our staff as well as our food offerings are highly appreciated! It’s always a pleasure to welcome you back and we look forward to seeing you in May!

Warm regards,