Sorteren

Reviews over accommodaties in Kos

Subliem

Caroline Suer
    13-11-2018

Bij aankomst werden we erg gastvrij ontvangen!! We kregen zelf een gratis upgrade omdat wij in gezelschap waren van een echtpaar die hun 25 jarig huwelijk daar met ons vierde. We kregen een rondleiding en de gastheer liet onze geboekte kamer zien en de kamers die wij als upgrade mochten krijgen. Alle kamers waren schitterend maar wij en ons gezelschap kozen toch voor de kamer aan het zwembad. Je slaat de balkon deuren open en je loopt zo tegen je eigen zwembad. Het ontbijt/lunch en diner buffet waren voortreffelijk en alles wordt vers bereidt. Kortom, wij hebben een heerlijke ontspannende vakantie gehad en gaan zeer zeker nog eens terug!!

Marco van de goot
    12-11-2018

Fantastisch hotel geweldig uitzicht

Prima voor een goedkoop weekje weg!

Anna
    12-11-2018

Mooi, hoog gelegen in de bergen. Groot schalig maar knus opgesteld. Vriendelijk personeel. Eetgelegenheid is niet gezellig, veel tl licht. Aan te raden om een jasje of tasje over je stoel te hangen. Wanneer je dit niet doet is je tafeltje direct weer bezet door een ander wanneer je wat eten gaat halen. Wij vonden het fijn om bij de kleine zwembandjes te liggen, heerlijk rustig. Aanrader is om een scootertje te huren. Kamer wordt goed schoongemaakt en aangevuld met handdoeken. Goed bed en hygiënisch.

Fantastisch. Voor herhaling vatbaar

Wouda van den bosch
    10-11-2018

Voor de 2de keer geweest. Eten is goed. Personeel vriendelijk. Ligging goed. Volgend jaar gaan we weer

Ik vond het top!

Stan
    6-11-2018

Het resort zit vol met zwembaden en is all inclusive en top!!