Kos-Stad / Lambi e.o.

We hebben een aantal aanbieders voor Kos-Stad / Lambi e.o. voor je op een rij gezet:

Solfly

hotels Kos-Stad / Lambi e.o.

Solfly

Reviews over Kos-Stad / Lambi e.o.

zéér mooi

Jan Hermans,
    15-3-2019

zeer mooi en de mensen zijn daar zéér vriendelijk.

Gereisd met partner in september 2018

Carinne Claproth,
    15-3-2019

Dat het heel warm kan zijn

Gereisd met partner in augustus 2018

Genoten!

Carmen en Eva,
    26-1-2019

Heerlijk resort! Alles erg netjes, lekker eten en veel keuzes, vriendelijk personeel en prachtig gelegen. Niet in de drukte. Je kunt met de locale bus of de bus van het resort naar het centrum van Kos. Tip: huur een fiets op dit mooie fietsvriendelijke eiland.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Top vakantieadres!

Kim,
    22-1-2019

Aegean view is echt een aanrader!

Mooie en schone accommodaties, goed verzorgd eten, genoeg zwembaden en vriendelijk behulpzaam personeel!

Gereisd met partner in september 2018

Prima hotel!

Jelle van Dam,
    13-12-2018

Super hotel!, Deluxe kamer echt een aanrader, deze is super modern en is van alle gemakken voorzien, heeft zelfs een hor voor de deur naar het balkon! Kamers werden iedere dag goed schoongemaakt en iedere dag werden de lakens verschoond. Personeel vriendelijk. Als je een fiets huurt ben je ook zo in kos-stad, hier kan je lekker uiteten en leuke dingen doen/zien. Ontbijt was prima, lunch en diner viel een beetje tegen. Wel iedere dag iets anders bij de lunch en het diner. Toch voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in juli 2018