hotels Kos-Stad / Lambi e.o.

Reviews over Kos-Stad / Lambi e.o.

Prima hotel!

Jelle van Dam,
    13-12-2018

Super hotel!, Deluxe kamer echt een aanrader, deze is super modern en is van alle gemakken voorzien, heeft zelfs een hor voor de deur naar het balkon! Kamers werden iedere dag goed schoongemaakt en iedere dag werden de lakens verschoond. Personeel vriendelijk. Als je een fiets huurt ben je ook zo in kos-stad, hier kan je lekker uiteten en leuke dingen doen/zien. Ontbijt was prima, lunch en diner viel een beetje tegen. Wel iedere dag iets anders bij de lunch en het diner. Toch voor herhaling vatbaar!

Een fantastische vakantie met vrienden hier gehad!

Liz,
    9-12-2018

Ik heb een super vakantie met vrienden gehad!! Wij hadden een hele mooie kamer met 2 verdiepingen het was nieuw en erg schoon we hadden een zwembad voor ons terras. Super goeie airco (gratis inbegrepen). We hebben savonds heerlijk gegeten en smiddags luch bij de bar gehaald. Het winkeltje op de accomadatie is ook erg fijn! Helemaal boven op de accomodatie zat een groot zwembad meg veel leuke dingen erop!!. We hebben de taxi gepakt naar het strand en naar de barstreet, dat was erg goedkoop! De barstreet was hartstikke gezellig. De service was super goed, ze belde een taxi en regelde om in het restaurand te eten. Ze brachten ons met een soort auto naar boven om te kunnen zwemen.

Heerlijk vakantieadres voor jong en oud

Gerard,
    3-12-2018

Prachtig resort met adult onlangs gedeelte, heel groot gezellig zwembad.

Prachtig aangelegd zwembad meer allerlei speelatributen , glijbaantjes en waterpadestoel, piratenschip voor de kinderen.

Lekker eten en drinken,het gezellige kosstad met kleine straatjes veel winkeltjes en restaurantjes op 30min. Lopen of voor weinig met de fiets of taxi.

Strand aan overzijde hoort ook bij het resort.

Veel animatie met enthousiaste mensen.

Eens Continental Palace..altijd Continental Palace

Wendeline de Korte,
    2-12-2018

Meest gastvrije hotel waar ik ooit geweest ben. Niet zo massaal. Nog een echt familie hotel waar de gasten zich welkom voelen. Persoonlijke benadering, je voelt je geen nummer daar zorgt het fantastische personeel aan de receptie al voor van bij aankomst tot vertrek! Eens Continental Palace..altijd Continental Palace (o jee...straks heb ik geen plek meer en is het overboekt ). In 1 woord: Doen!

heerlijke vakantie gehad vooral het weer was super

jan schouwenaar,
    1-12-2018

in oktober is het ook nog 25c, we hebben een fiets gehuurd en heerlijk door en om de stad Kos gefietst. bijna elke dag naar Papa beach. lekker eten voor weinig, zeker een aanrader.