Reviews over Korenov

Twee persoonskamer 44€

Drie persoonskamer 54€

Appartement 2+2 69€

Met 4 personen avond eten 12.50€ pp

Skiën in paseky bad jizerou en rokytnice bad jizerou

Blijft een aanrader.

P.Pisano
    14-3-2009

Komen al jaren in het hotel. Keuken is zonder meer erg goed. Ontbijt uitgebreid. ruime, warme kamers. Goed sanitair.

Warmwatervoorziening nu helemaal op orde. Zelfs beter dan thuis qua kracht van de warmwaterstraal.

Restaurant is niet het goedkopste in de buurt, wel goedkoop naar Nederlandse begrippen, maar goed en uitgebreide kaart.

goed en sfeervolle rustige omgeving

Fam . van Zuilen
    1-2-2009

Goed hotel , familie-kamers aanwezig : 2 ruime kamers met een tussen-deur , ideaal met kinderen .

Ontbijt-buffet : prima

dinner-buffet: goed is m.n. voor kinderen ideaal ( dinner-buffet is alléén wanneer er genoeg gasten zijn)

Nieuw hotel bouwjaar 2006

Rob
    13-9-2007

Nieuw hotel bouwjaar 2006.

Zeer goed hotel vriendelijk personeel en hele goede keuken kamers heel mooi.

Voor het derde jaar in dit hotel

P.Pisano
    27-2-2006

Voor het derde jaar in dit hotel. Goede kamers, goede keuken. Uitstekend ontbijt.

Afstand tot skigebied Paseky is 8 km, Rokytnice 15 km en Harrachov 11 km.

Faciliteiten zijn bowlingbaan en binnenzwembad met whirlpool. Sneeuwzeker gebied met vriendelijke prijzen. Kamers lekker warm, boiler echter zo nu en dan ontoereikend om een ieder na het skieen te laten douchen. Ondanks dat toch een aanrader.