We hebben een aantal aanbieders voor Koh Chang voor je op een rij gezet:

hotels Koh Chang

We hebben een aantal aanbieders voor Koh Chang voor je op een rij gezet:

Reviews over Koh Chang

Lekker ontspannen in wellness sfeer

J. Wels,
    31-10-2018

Fijn resort om te verblijven en om rustig aan te doen. De kamers zijn ontzettend mooi, echt in Spa sferen. Vooral het bed was erg goed bevallen. Gedurende onze reis hebben we regelmatig op een hard bed geslapen, maar het bed bij Aana resort was echt super! Het personeel was altijd vriendelijk en behulpzaam. Het eten was goed, maar na een aantal dagen waren wij wel toe aan wat meer afwisseling. In de buurt zitten niet veel horeca gelegenheden, maar met een kort taxiritje ben je zo in de verschillende drukkere straten van het eiland.

Het resort heeft een eigen strandje waar je naar toe kunt kajakken. Kajaks zijn gewoon gratis te leen bij de pier. Ook is er ‘s avonds een firefly tourtje om vuurvliegjes te bekijken. Iets verderop bij het resort zit ook een sup board verhuur bedrijf, maar volgens mij is dat wel alles wat er echt in de directe omgeving te doen is. Voor andere activiteiten moet je met een taxi nemen.

Gereisd met partner in augustus 2018

Mooie plek

Paul,
    14-2-2018

Mooi resort op rustige plek. Kamers wat donker. Internet niet overal bereik. Soms wat luidruchtige russen. Maar bovenal een prima plek. Eten iets prijzig, maar voldoende plekken rond resort... wij vonden pilot erg lekker, zowel de vis als de pasta en toetjes!

Gereisd met partner in februari 2018

Heel gezellig resort

Tina,
    1-8-2017

Resort van NL eigenaar. Ontzettend gezellig. Mooie kamers en iedere ochtend een lekker ontbijt. Een absolute aanrader.

Gereisd met partner in januari 2015

Prima hotel

colinda,
    31-1-2016

Het hotel ligt aan een gezellig straatje. Het heeft een fijn zwembad en een mooie tuin. Personeel is vriendelijk. Kamers zijn ruim. De badkamer is ruim maar heeft een opknap beurt nodig. Het strand is dichtbij. Er zijn verschillende restaurantjes en winkeltjes in de buurt.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

een tropische plek

gaston_marloes,
    26-1-2016

Dit hotel heeft het beste strand van het eiland en er zijn genoeg restaurants in de buurt waar je kan lunchen en dineren. Je kan langs het strand een perfecte wandeling maken, neem geld mee om onderweg iets te drinken of te eten. Het zeewater is zalig. Neem af en toe een duik in het zwembad, kamer is goed verzorgd en ruim. Op het balkon kan je de was op hangen. Wij waren zeer tevreden over dit hotel met prachtige tuin. Huur een scooter in het dorp en verken het eiland, het eiland is wel in verval. Helaas

Gereisd met partner in december 2014