Sorteren

Reviews over Knysna

Fantastisch , maar we zien Ypie en Erik vaker

Piet Klokman
    13-8-2017

Goed :Het ontvangst ,het complex, de kamer, de service en het ontbijt

Niet goed maar daar konden zij niets aan doen , wij waren er met de brand

Heerlijk

Lianne
    27-7-2017

2 Geweldige nachten doorgebracht in Bradach Manor. We hadden een kamer met Lagoonview, helemaal te gek. Kamer was ruim 2 jaar geleden verbouwd en het resultaat mag er zijn. Het enige wat misschien een beetje vreemd vindt is dat de badkamer eigenlijk in de kamer zit, toch heeft dat ook wel iets. Het enige wat vervelend was dat in onze kamer de wifi niet werkte, maar niet getreurd, in de gezellige bibliotheek op de galerij was de verbinding prima en dan ga je daar toch gewoon een tijdje zitten met eveneens een schitterend uitzicht op de lagune. Ook in de “huiskamer” met open haard is het goed toeven. Het eten in Bradach Manor in uitstekend, wij hebben er beide avonden heerlijk gegeten met weer het mooie uitzicht op de lagune. Vraag wel naar de prijzen van de gerechten dan kom je niet voor een verrassing te staan als je moet afrekenen. Als je sportief bent kun je naar Knysna lopen en anders is het maar een paar minuten met de auto naar het Waterfront en daar kun je je auto goed kwijt op de Parking. Er is een goede wasservice, de was was heel snel klaar. Tijdens het uitchecken hebben wij betaald met onze creditcard en daarnaast een goede fooi gegeven voor het personeel. Toen wij later de rekening bekeken zagen wij dat er al fooi berekend was voor de maaltijden dat was dubbele fooi, dat was de enige kritische noot. Verder alles echt prima, het personeel is zeer vriendelijk daarom bevelen wij Bradach Manor zeker aan.

Mooi modern hotel vlakbij The Waterfront

Toine
    9-1-2017

Ruime kamers, mooi modern interieur, uitstekend ontbijt en zeer gunstige ligging vlakbij The Waterfront en enkele goede restaurants.

Mooie accomodatie niet te ver van het centrum

Anita
    10-5-2016

Het is een zeer mooie en schone accomodatie met uitzicht op de lagune. Het centrum is in 5 minuten per taxi te bereiken. De service is zeer goed.

Prachtig uitzicht

Folkerts
    28-2-2016

Wat een prachtige ligging heeft dit guesthouse met uitzicht op de baai

De vriendelijke gastvrouw Tilly gaf ons een warm welkom.

Het dorpje is erg leuk, het centrum waterfront is een aanrader, leuke souvenirs gekocht.

Onze kamers waren klein maar we bleven maar 2 nachten, er waren wel grotere kamers.

En 2 zwembaden waar je gebruik van kon maken.