Kittilä

Gereisd met partner in januari 2019

Super

Kiona,
    10-3-2018

Super leuk om een bezoekje aan snow village te brengen. Onwijs knap hoe alle sculpturen zijn gemaakt! Elk jaar is er een ander thema, waardoor het leuk blijft om er heen te gaan.

Gereisd met partner in januari 2018

super, veel variatie aan wintersportactiviteiten!

Ben Klumpers,
    5-1-2018

Eigenlijk was alles goed, we konden skiën, langlaufen, sneewwandelen, huskysafari, rendierfarm bezoeken, over de meren met een sneeuwscooter. Te veel om allemaal op te noemen. De week vloog voorbij, en het hotel en dorp waren prima en gezellig. Als op loopafstand. Soms erg koud, maar krijg je kleding voor. En als je geluk had kon ook het noorderlicht zien.

Gereisd met partner in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een geweldige en unieke ervaring

Chrystel en Leon,
    4-3-2012

Het Luvattuma Sneeuwkasteel heeft ons positief verrast. De reservering was niet juist doorgegeven, waardoor we de overnachting een dag moesten verzetten. In eerste instantie jammer, maar na het warme welkom van de dag erna helemaal vergeten. In het restaurant een gezellige drukte van een Fins gezelschap die er een uitgebreid diner kregen. In het sneeuwkasteel zelf waren we de enige gasten (dus we mochten gebruik maken van de suite). Echt een superervaring en aan te raden als je eens wat anders wilt. Warm is het niet, dus muts ophouden en met een thermosflesje warme bessensap en of chocolademelk met muntlikeur naar bed en welterusten.

Gereisd met partner in februari 2012

Een onvergetelijke overnachting

Harry,
    20-9-2011

Ik heb een onvergetelijke overnachting gehad in de bossen van Fins Lapland. Dat kan in Luvattumaa Sneeuwkasteel. Er is een hoofdgebouw aanwezig met een typisch Fins restaurant en diverse sneeuwkamers met de meest prachtige ijssculpturen. De eigenaar, Pekka Jussila, verwelkomt iedereen met zijn enthousiasme en prachtige muziek.

Gereisd zakelijk in januari 2011