Reviews over Kirchberg

Fantastisch en zeker een vier sterren

Hermien en Johan Leferink,
    4-11-2018

We waren in de herfst met geweldig mooi weer om te wandelen in Tirol. Na de wandeling terug naar een heerlijk hotel om te verblijven. Prachtige kamer, vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt en elke avond een uitgebreid buffet.

Verder is het allemaal zeer schoon en netjes, echt een aanrader.

Fantastisch!

Jos Tops,
    8-10-2018

Een fantastisch hotel, vriendelijk personeel. Niets is hun teveel. Mooie schone kamer. Uitstekendgevarieerd eten. Leuk centraal gelegen plaatsje met gezellige cafes en restaurantjes. Salzburg, Grossglockner, Krimmler watervallen, Sankt Johann, Kufstein om maar wat te noemen zijn de moeite waard om naar toe te gaan en goed bereikbaar. Kirchberg, hotel Rosslwirt .... Een aanrader in een sprookjesachtige omgeving. Dus ga het beleven, u zult er geen spijt van krijgen.

Geweldig, voor herhaling vatbaar.

Riky Foederer,
    26-9-2018

Het was een uitstekend hotel met zeer vriendelijk personeel heel proper

en zeer goed van eten en drinken.

Er valt niets maar dan ook helemaal niets af te keuren.

We gaan zeker weer .!!

Leo Dietvorst,
    17-9-2018

Prijs kwaliteit is goed. Mooie, maar vooral schone kamers.

De all inn formule is gewoon goed. Alle eten en drinken word tijdig bijgevuld.

Mooie rustige ligging. Vriendelijk en behulpzaam personeel.Prachtig gebied om te wandelen . Vervoer met bus en trein mogelijk.

hotel aan renovatie/herstel toe; hoogstens 3,5*

Putte,
    15-9-2018

Zoeken naar stopcontact →1 naast deur; 1 in badkamer; 1 in inkom Zeer slechte WiFi; verbreekt constant en ontoereikend in gans hotel; Grote kamer met echt bed (gevraagd per mail) geen sofa

kamer zonder terras fiat van hotel geen aanbieding van andere kamer

Tapijt op vloer en in gangen → proper? maar niet hygiënisch-> honden toegelaten maar ook door de vele kinderen ->smossen.

Grote badkamer douche beperkt tot 90cm kwart cirkel (corpulentere mensen moeilijk); zeer moeilijke regeling van temperatuur + hoge uitstap van douche natte voeten op gladde vloer;beperkt zenderaanbod; geen infokanaal; Kookhoekje met 2 (aftandse)plaatjes en spoelbakje doch geen kookgerei

Onthaal zeer vriendelijk doch naargelang wie → nors, te veel om op te kijken van beeldscherm; 20 min te voet naar centrum; Gratis gebruik openbaar vervoer met halte 50m van hotel;

hoteltoiletten aftands en geen geluidsisolatie

Zeer goede en lekkere keuken, veel variatie

Onthaal zeer vriendelijk doch naargelang wie → nors, te veel om op te kijken van beeldscherm 20 min te voet naar centrum; Gratis gebruik openbaar vervoer met halte 50m van hotel Rustig maar naast weg met redelijk (vracht)verkeer - overlast bij voorkant hotel, achterkant heeft dan last van zwembadfiltering die ganse nacht (redelijk luid) draait = storend met open ramen Vertrek van wandelingen in nabijheid of te bereiken met openbaar vervoer. Hotel toiletten in kelder zijn niet meer hedendaags → siliconenaden verduurd en los/weg; geluidsisolatie?? man  vrouw alsook toiletten onderling zeer miniem; delen van plafonds ontbreken; verouderde verlichting Veel “fruitvliegjes’ rond tapinstallaties en aan (vers gesneden)fruit bij ontbijt (warme weer) Zeer goede en uitgebreide doch drukke wellness met afgescheiden geklede en naakte sauna’s Gelet grootte van hotel (volzet) → rumoerig rondom zwembad (=tamelijk klein gelet hoeveelheid kamers

Garage is prijzig (8€/nacht)is onderbezet → veel vrije plaatsen Zeer veel personeel, zeer attent en vriendelijk - staan wel op u te kijken bij eten min 2 equivalenten per eetzaal; 5 eetzalen en als bord leeg is onmiddellijk mee genomen bestek ligt nog niet neer of …); goed maar komt soms ietwat opdringerig over Namiddag snack → 3 soorten gebak en ijs(lolly’s) voor kinderen 1 x week Italiaans buffet; 1 x week bauernbuffet; 1 x week grillbuffet ; rest keuzemenu uit vlees, vis of vegetarisch Zeer verzorgd eten en vooral zeer lekker gekookt; zeer variabel, zeer voldoende → indien niet genoeg;zonder problemen bijvragen; middaglunch (opgave van aantal personen) →inbegrepen in prijs buffetten worden zeer regelmatig bijgevuld (5 equivalenten personeel enkel voor bijvullen buffet en bestek) bij ontbijtbuffet: van alles (brood, croissants, beleg, zeer veel keuze; nooit iets tekort All-in → 3 xflessen bier + 1 "fass"bier;x3wijnen; 8x sap/frisdr