Sorteren

Reviews over Kirchberg

Geweldig, voor herhaling vatbaar.

Riky Foederer
    26-9-2018

Het was een uitstekend hotel met zeer vriendelijk personeel heel proper

en zeer goed van eten en drinken.

Er valt niets maar dan ook helemaal niets af te keuren.

We gaan zeker weer .!!

Leo Dietvorst
    17-9-2018

Prijs kwaliteit is goed. Mooie, maar vooral schone kamers.

De all inn formule is gewoon goed. Alle eten en drinken word tijdig bijgevuld.

Mooie rustige ligging. Vriendelijk en behulpzaam personeel.Prachtig gebied om te wandelen . Vervoer met bus en trein mogelijk.

hotel aan renovatie/herstel toe; hoogstens 3,5*

Putte
    15-9-2018

Zoeken naar stopcontact →1 naast deur; 1 in badkamer; 1 in inkom Zeer slechte WiFi; verbreekt constant en ontoereikend in gans hotel; Grote kamer met echt bed (gevraagd per mail) geen sofa

kamer zonder terras fiat van hotel geen aanbieding van andere kamer

Tapijt op vloer en in gangen → proper? maar niet hygiënisch-> honden toegelaten maar ook door de vele kinderen ->smossen.

Grote badkamer douche beperkt tot 90cm kwart cirkel (corpulentere mensen moeilijk); zeer moeilijke regeling van temperatuur + hoge uitstap van douche natte voeten op gladde vloer;beperkt zenderaanbod; geen infokanaal; Kookhoekje met 2 (aftandse)plaatjes en spoelbakje doch geen kookgerei

Onthaal zeer vriendelijk doch naargelang wie → nors, te veel om op te kijken van beeldscherm; 20 min te voet naar centrum; Gratis gebruik openbaar vervoer met halte 50m van hotel;

hoteltoiletten aftands en geen geluidsisolatie

Zeer goede en lekkere keuken, veel variatie

Onthaal zeer vriendelijk doch naargelang wie → nors, te veel om op te kijken van beeldscherm 20 min te voet naar centrum; Gratis gebruik openbaar vervoer met halte 50m van hotel Rustig maar naast weg met redelijk (vracht)verkeer - overlast bij voorkant hotel, achterkant heeft dan last van zwembadfiltering die ganse nacht (redelijk luid) draait = storend met open ramen Vertrek van wandelingen in nabijheid of te bereiken met openbaar vervoer. Hotel toiletten in kelder zijn niet meer hedendaags → siliconenaden verduurd en los/weg; geluidsisolatie?? man  vrouw alsook toiletten onderling zeer miniem; delen van plafonds ontbreken; verouderde verlichting Veel “fruitvliegjes’ rond tapinstallaties en aan (vers gesneden)fruit bij ontbijt (warme weer) Zeer goede en uitgebreide doch drukke wellness met afgescheiden geklede en naakte sauna’s Gelet grootte van hotel (volzet) → rumoerig rondom zwembad (=tamelijk klein gelet hoeveelheid kamers

Garage is prijzig (8€/nacht)is onderbezet → veel vrije plaatsen Zeer veel personeel, zeer attent en vriendelijk - staan wel op u te kijken bij eten min 2 equivalenten per eetzaal; 5 eetzalen en als bord leeg is onmiddellijk mee genomen bestek ligt nog niet neer of …); goed maar komt soms ietwat opdringerig over Namiddag snack → 3 soorten gebak en ijs(lolly’s) voor kinderen 1 x week Italiaans buffet; 1 x week bauernbuffet; 1 x week grillbuffet ; rest keuzemenu uit vlees, vis of vegetarisch Zeer verzorgd eten en vooral zeer lekker gekookt; zeer variabel, zeer voldoende → indien niet genoeg;zonder problemen bijvragen; middaglunch (opgave van aantal personen) →inbegrepen in prijs buffetten worden zeer regelmatig bijgevuld (5 equivalenten personeel enkel voor bijvullen buffet en bestek) bij ontbijtbuffet: van alles (brood, croissants, beleg, zeer veel keuze; nooit iets tekort All-in → 3 xflessen bier + 1 "fass"bier;x3wijnen; 8x sap/frisdr

prima hotel, geen luxe

Jacqueline
    29-8-2018

Het Lifthotel is een prima hotel gezien de prijs die je hiervoor betaald, verwacht geen luxe. Bij het ontbijt moet je bijbetalen voor een gebakken ei. Het aanvullen van het ontbijt was ook niet echt optimaal, maar nadat we hier wat van hadden gezegd werd het beter. Voor de lunch moet je je opgeven. Het koffie uurtje met gebak en ijs was prima. Het personeel is niet altijd erg vriendelijk. Wij hadden een vaste ober die niet bepaald erg veel zin had in zijn werk. Mikte het hoofdgerecht aan het begin van de tafel neer en wij moesten dit zelf maar doorschuiven.

Wij hadden met elkaar 3 kamers van zeer verschillende kwaliteit. 1 kamer was in het nieuwe gedeelte en helemaal top, de andere twee waren duidelijk aan een renovatie toe, doorgezakte bedden, lampen die niet werkte enz.

Voor de kinderen is er voldoende te doen, zowel buiten, trampoline,schommel, als binnen, tafelvoetbal,biljart.

Super vakantie gehad

Marielle
    29-8-2018

Wij hebben super 2 mooie weken gehad in het lifthotel. Hele mooie schone familiekamer met zicht op de speeltuin. Kinderen hadden veel vriendjes en ja ze kunnen via de voorkant en achterkant de weg op maar het is geen gevangenis dus of je kinderen zelf in de gaten houden of duidelijk vertellen waar ze niet mogen komen. De speelkamer stelt inderdaad niet veel voor hier zouden ze wel wat aan mogen doen maar genoeg andere speelplekken. Het brandalarm ging heel.even af waarschijnlijk iemand die stiekem heeft gerookt.....ik heb niks van paniek of iets gemerkt. Het eten was heerlijk!

Gewoon echt een aanrader goede prijs kwaliteit en super met kinderen tot 12 jaar.

Wij komen zeker nog eens terug